msn messenger werkt niet..wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thowra

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Berichten
140
Dag allemaal,

Ik heb weer eens een probleem.
Heb zojuist messenger opnieuw geinstalleerd voor windows 95. Echter als ik me aanmeld opent wel een venster met personen die erop staan, maar ik kan geen berichten versturen naar mensen die dus online staan.

Ik krijg dan een venster dat de wizard audio afstemmen NIET gestart kan worden. ????

Een foutmelding in dit geval. Het is ook zo dat degene die me ge add heeft en ik vervolgens haar of hem ..dat hij of zij me maar enkele seconden ziet en er vervolgens uitgefloept wordt. Vroeger had ik deze problemen niet, toen kon ik gewoon een gesprek beginnen en express berichten versturen. Weet iemand hier raad met dit ******* vervelend probleem!!???? :(

Ik hoor het graag!
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien de nieuwe versie van msn geinstald msn 5.0 ???
En heb je een firewall draaien? zojah zet deze even uit... firewalls geven vaak problemen in combinatie met messengers...
 
Sorry voor mijn late reactie.

Ik heb geen nieuwere versie geinstalleerd van msn, enkel die voor w95 bedoelt is dus. Ook de firewall staat in dit geval niet aan bij mij. Heeft niemand nu een oplossing voor me????
 
Geplaatst door Thowra
Dag allemaal,

Ik heb weer eens een probleem.
Heb zojuist messenger opnieuw geinstalleerd voor windows 95.

Hoi, je zegt opnieuw geinstalleerd en niet MSN 6 geprobeerd en daarna geuninstald en
Als dat het geval zal je inderdaad niet meer kunnen praten.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=130313

Doet je audio het wel of te wel kijk eens configuratiesysteem - System - Apparaatbeheer - bij besturing van geluid of dat er is, staat er een uitroepteken, probeer eens op eigenschappen en vernieuwen

Eventueel geluid verwijderen en de computer en opnieuw opstarten.

Loop ook in configuratiesyteem het lijstje met van multimedia eens na of daar je geluidskaart is aan gegeven.


MVG Karel
 
Geplaatst door kareljanssen
Hoi, je zegt opnieuw geinstalleerd ...............
................. daar je geluidskaart is aan gegeven.


MVG Karel
Graag ff op de datum letten, deze is van 18 Januari 2003.;)
Ik denk niet dat de vraagsteller nog zal reageren.:rolleyes:
 
Geplaatst door crash

Graag ff op de datum letten, deze is van 18 Januari 2003.;)
Ik denk niet dat de vraagsteller nog zal reageren.:rolleyes:


Niet gezien ;-) was ff te druk met mijn eigen probleem bezig Messenger 6 daar werkt het audio/praten niet bij gebruik van Win 98. waarschijnlijk een bug!!!!


MVG Karel
 
Ha okay heren! haha... tja inmiddels is dit probleem zeker verholpen. Ik heb namelijk al Xp erop en dus ook de nieuwste msn geinstalleerd. Maar toch bedankt voor je hulp Karel. Top!
:D

Jeroen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan