MSN Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

rkwebdesign

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Een MSN adres verwijderen uit het lijstje kan iedereen wel maar dan komt het in een soort blokkeer lijst te staan. Weet iemand hoe ik die kan leeghalen?

Je hebt dan 2 lijstje:

Aan de linker kant: geaccepteerde adressen
Aan de rechte kant: geblokeerde adressen

Bij Opties kan je dat zien

Maar hoe kan je de geblokeerde lijst verkleinen of weghalen want gewoon op DEL drukken wil niet echt.

Geplaatst door rubengraafland
Op een geblokkerd adres klikken en dan klikken op accepteren ( bij msn mess v 5)
ik denk dat de topicstarter bedoelt: de gebruikers wel geblokkeerd houden...maar dat die lijst wordt geleegd...
ik heb geen idee hoe dit moet...volgens mij kan dit niet eens

ik denk dat de topicstarter bedoelt: de gebruikers wel geblokkeerd houden...maar dat die lijst wordt geleegd...

Idd ik lees te snel

Maar wat maakt het uit of je lijst leeg is of dat ie vol is ? Je kijkt er toch niet naar

in dat venster: klik met re RECHTER muisknop op een adres dat mot worden verwijderd, en klik op VERWIJDEREN

Geplaatst door roelieboelie
in dat venster: klik met re RECHTER muisknop op een adres dat mot worden verwijderd, en klik op VERWIJDEREN
<s>werkt niet :rolleyes:</s> werkt wel..ik testte net bij een verkeerde :D

hoe komt het dat dat bij het ene wel werkt en bij een andere persoon. Ik bedoel dus, de ene persoon kan je wel verwijderen en de andere niet...

hoe komt het dat dat bij het ene wel werkt en bij een andere persoon. Ik bedoel dus, de ene persoon kan je wel verwijderen en de andere niet...

Mischien komt het omdat, Als je een persoon blockt dan komt ie in je lijstje te staan. En dan heeft miscrosoft mischien ingesteld als iemand lander dan bijvoorbeeld 14 dagen in de lijst zit dan pas kan je hem verwijderen

Geplaatst door rubengraafland

Mischien komt het omdat, Als je een persoon blockt dan komt ie in je lijstje te staan. En dan heeft miscrosoft mischien ingesteld als iemand lander dan bijvoorbeeld 14 dagen in de lijst zit dan pas kan je hem verwijderen
die persoon die bij mij dus niet werkte...staat al een jaar geblokkeerd...;)

Dan weet ik het ook niet meer

die persoon die bij mij dus niet werkte...staat al een jaar geblokkeerd...

Msn mess is van microsoft en microsoft is vaag ( en met die problemen worden jij en ik en de rest op helpmij.nl opgezadeld) dus ik d8 mischien weer zo'n vage optie van microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan