msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

saadan

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2001
Wie kan me helpen, ik kan mijn contactpersonen van msn messenger niet zien op mijn outlook expres 6.

Extra, opties, tabblad algemeen uit mijn hoofd gezegd? Ergens aan het eind (ik kan het nu even niet nakijken). Daar kun je een vinkje zetten om je MSN lijst te gebruiken.

Verder kun je onder het menu BEELD ook en en ander instellen. Morgen kan ik het voor je dubbelchecken als je wilt :).

succes

msn

Hoi,

Ik heb onderstaande uitleg geprobeerd, maar niks, bij tapblad algemeen staat niks in over msn, dus kan niks aan vinken. Ik gebruik outlook express 6 en msn 6.2.
bij msn 4 kon het wel.
Graag verder hulp nodig.

Extra, opties, tabblad algemeen uit mijn hoofd gezegd? Ergens aan het eind (ik kan het nu even niet nakijken). Daar kun je een vinkje zetten om je MSN lijst te gebruiken.

Verder kun je onder het menu BEELD ook en en ander instellen.

MSN 4? Die is klassiek :8-0:

=========

Extra ==> Windows Messenger

Extra, opties, tabblad algemeen staat niets over MSN?!?

attachment.php

Beeld ==> indeling ==> vinkje bij contactpersonen

Moet lukken toch?

Bijlagen

• msn.png
    msn.png
    18 KB · Weergaven: 105
msn

bij Extra, opties, tabblad algemeen staat niets over MSN?!?

wel de eerste drie, de vierde die je heb aangemerkt staat er niet in. Ik gebruik microsoft office 2000

Re: msn

Geplaatst door saadan
bij Extra, opties, tabblad algemeen staat niets over MSN?!?

wel de eerste drie, de vierde die je heb aangemerkt staat er niet in. Ik gebruik microsoft office 2000

Office 2000? We hebben het hier toch over Outlook Express?

En de andere opties die ik aangaf?

msn

Ja, klopt outlook express. Maar alle opties die je gaf helpen niet. Misshien andere opties???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan