msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
205
ik zou graag willen weten hoe ik de geluiden van mijn msn messenger 7.5 weer terug krijg. na de omschakeling van windows live weer terug naar 7.5 zijn alle geluiden weggegaan!!! echt heel erg irritant

jordy
 
live msn er weer opzetten en je geluid is terug ,anders gaat het niet meer
 
maar die wil ik niii

maar die msn wil ik niet hebben, ik bedoel de geluiden zijn er ook geweest. dus ze kunnen toch ook weeer terug komen"?????????????
 
yeah right!!!!

die zijn weg.
jammer voor je


dat slaat toch nergens op, ze zijn er altijd geweest!!! en nu zijn ze spoorloos??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

beetje raar hoor, maar okay!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :confused:

jordy
 
NIET meer terug te halen in 7.5,had je msn live ermaar niet op moeten zetten
 
NIET meer terug te halen in 7.5,had je msn live ermaar niet op moeten zetten

vind het wel een beetje makkelijk antwoord, der zal heus wel een manier zijn!!!! is er niemand met écht verstand van msn... wand ik denk dat er nog wel mogelijkheden zijn:eek: :confused:

jordy
 
installeer msn 8.0 (live)

en dan als je plus! live....... hebt ZONDER SPONSOR
kun je als je opnieuw de geluiden toevoegd
ze exporteren als een geluids pack waarschijnlijk kon dit ook bij plus voor msn 7.5
daar ben ik niet meer mee op de hoogte
dus het is idd jammer dan
pech voor je

jordyan .. binnenkort word msn 7.5 verstoten door de server dan MOET je 8.0 gaan nemen
ik herhaal .. BINNENKORT ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan