MSN Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Ik wil ( moet ) msn messenger installeren, en krijg steeds de melding u hebt niet de juiste rechten, en msn messenger wordt wederom teruggedraaid, nu heb ik windows gestart in de veilige modus, en zie daar het account van de administrator, maar in de veilige modus kan ik geen verbinding maken met internet, dus geen msn messenger installeren.

Wat is hier aan te doen?
 
Hoi,

In veilige modus opstarten met netwerk ondersteuning.
 
Heb ik gedaan en wederom internet bereikbaar, maar als ik msn installeer krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding 0x80004004, met de uitleg windows essential verwijderen, maar ik kanwindows essentials niet terug vinden in mijn software........wat nu wederom....?
 
Msn

Is er nog iemand die antwoord weet op deze vraag.....? of is helpmij zover gezakt, dat we misschien beter ons abonnement op kunnen zeggen.
 
hoi,

ik weet een trucje, vlak voordat messenger zich gaat deïnstalleren ( bij 99% ongeveer) de stekker er (letterlijk!) uit. dan opnieuw opstarten en evt. windows het zooitje laten nakijken; kan geen kwaad. en dan onder je start-programma's kijken onder windows live. dan staat daar o.a. messenger live. en die werkt!.. sccs.. jp
 
De oplossing is simpel
Administrator acount aanmelden.
Verbinding maken met internet
Downloaden KLAAR

Je kan ook op administrator aanmelden
Dan gebruikersacounts dan zet je die andere acount op administrator rechten

Als dat niet lukt gooi je msn er helemaal af dan download je MSN (dat is iets anders dan Windows Live Mesenger)
Als dat niet wil instaleer je windows opnieuw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan