msn mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

patty1967

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Hi

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een Nokia 3500 classic, niet de modernste mobiel maar prima voor de dingen waar ik gsm voor gebruik.
Tot vorige week kon ik gewoon mijn hotmail e.d. lezen. Btw, ik heb een abonnement via T-mobile met web-en-walk service.
Als ik me nu aanmeld blijft mijn foon hangen op verwerken en krijg ik op een gegeven moment een melding van Oops, time out. Mijn instellingen staan op Opera mini, mijn webinstelling staat op Internet. Het probleem blijft zich voordoen als ik de instelling verander in Webaccess. Voor zover ik kan zien staan mijn instellingen nog steeds goed en zijn er ook geen uploads van Opera mini die ik heb gemist.

Als ik msn of hotmail probeer te openen via de internetbrowser van mijn telefoon krijg ik melding dat mijn telefoon msn niet ondersteund.

Wie oh wie kan mij helpen??

Groetjs Patty

Ik zit met exact hetzelfde probleem. Alle andere pagina's werken wel gewoon op mijn phone (BlackBerry).
Ik heb Hotmail al gemaild hierover maar zij zeggen dat het aan mijn provider ligt. Lijkt me sterk aangezien verder alles werkt....weet iemand een oplossing?? Hope so!

Hoi Lizzle

Heb ik ook al gedaan, met hetzelfde antwoord. Het lijkt mij idd ook sterk dat het aan de provider zou liggen omdat de rest van internet het wel doet. Maar ja, zal wel zo'n welles-nietes spelletje worden

In ieder geval bedankt voor je reactie, niet leuk maar wel prettig om te weten dat je niet de enige bent :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan