Msn Mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farida

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Beste ALLEN,
Ik zit echt met een groot probleem, ik heb me aangemeld voor MSN mobile, nu krijg ik bij elke email die ik ontvang een sms!! EN dat kost een hoop geld. Ik heb vanalles geprobeerd om mij af te melden , maar het lukt maar niet!! HELP ME AUB> :(

Alvast heel erg bedankt.

sms stop

Stuur een sms met het woord stop naar de afzender dit moet voldoende zijn, of anders via google even kijken welk bericht je moet sturen om dit op te zeggen.

Kijk hier een tussen.

Als het nummer van 2424 is kun je dit proberen:

A [spatie] UIT

Of: MSN Hotmail-meldingen op je mobiele apparaat annuleren
Controleer of je bent aangemeld bij MSN op je computer.
Klik op de pagina Mijn MSN op Meldingen onder Mijn communicatie.
Aan de rechterkant van MSN Hotmail klik je op Abonnement opzeggen en op OK om naar de pagina te gaan waar je de annulering van je MSN Hotmail-meldingen kunt voltooien.
Opmerking

Als de functie MSN Opties beschikbaar is op je mobiele apparaat (Apparatuur die je gebruikt voor communicatie of om informatie te zoeken—zoals een computer, een mobiele telefoon of een pieper. Sommige mensen gebruiken meerdere apparaten— bijvoorbeeld een laptop om aantekeningen te maken en documenten op te stellen en een mobiele telefoon voor gesprekken, berichten en het opslaan van gegevens van contactpersonen.) , kun je de meldingen vanaf je mobiele apparaat uitschakelen.

of vul dit formulier in.

veel suc 6

:rolleyes: Hoi, ik kan niet 2424 bellen. Ik heb zelf T-mobile.
Maar het lukt maar niet :(

Nee dat is bekend, maar krijg je je smsje van het nummer 2424, zo ja dan moet je dus
A [spatie] UIT naar 2424 smssen, en anders even op de link klikken die ik je gegeven hebt. daar staat informatie en de laatste is een formulier die je naar MSN kunt sturen ( online formulier ) :thumb:

Beste Ch.

Heel erg bedankt. Ik ben er vanaf. KUS :thumb:

Groetjes, Farida

:o :o dank u, dank u

:love:

En wil je de vraag op OPGELOST kunnen zetten ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan