MSN-naam verandert steeds...

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0pe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2009
Berichten
2
Hallo,

Sinds een tijdje verandert mijn MSN-naam telkens als ik MSN opnieuw opstart. Het verandert telkens naar de naam die ik opgegeven heb tijdens het aanmaken van mijn Gmail account. Ik vind het zeer vervelend dat telkens als ik MSN opnieuw opstart dat ik het wéér moet aanpassen. Het rare is ook dat als ik op een Windows computer aanmeld dit probleem niet heb. Mijn vraag is: weet iemand hoe dit komt? en hoe je er vanaf kom?

btw: ik heb een Mac


Alvast bedankt!!!
 
Je gebruikt niet het officiele msn om aan te melden neem ik aan (als dit gebeurd)?

Dit komt door een verandering van microsoft aan de msn servers, waardoor alleen nog het officiele msn de naam kan uitlezen (die daar is opgeslagen). Andere programma's kunnen dat niet meer (tot er een oplossing is gevonden, maar uiteraard maakt MS niet bekend wat ze gedaan hebben, wat het moeilijk maakt).

Verschillende chatclients hebben oplossingen. Zo is er een oplossing voor Emesene, en ook pidgin heeft inmiddels (een ingebouwde) patch gekregen. Je zult dus even moeten googlen op je chatclient, en dan kijken of er al een oplossing is. Anders zul je moeten overstappen of geduld hebben helaas :(
 
Je gebruikt niet het officiele msn om aan te melden neem ik aan (als dit gebeurd)?

Dit komt door een verandering van microsoft aan de msn servers, waardoor alleen nog het officiele msn de naam kan uitlezen (die daar is opgeslagen). Andere programma's kunnen dat niet meer (tot er een oplossing is gevonden, maar uiteraard maakt MS niet bekend wat ze gedaan hebben, wat het moeilijk maakt).

Verschillende chatclients hebben oplossingen. Zo is er een oplossing voor Emesene, en ook pidgin heeft inmiddels (een ingebouwde) patch gekregen. Je zult dus even moeten googlen op je chatclient, en dan kijken of er al een oplossing is. Anders zul je moeten overstappen of geduld hebben helaas :(

Bedankt voor uw reactie!

Ik gebruik de officiële MSN versie voor Mac. Jammer dat Micro$oft dit probleem niet snel oplost.


2vwbvw6.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan