[MSN]Naam vergaat na uitloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Onno123

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
13
Hallo,

Ik heb een serieus best wel groot probleem met msn. Ik heb dit al een tijdje. Ik heb dit een tijdje aangekeken maar het begint mij nu echt te irriteren. Vandaar dat ik jullie om raad ga vragen. Misschien weten jullie wel wat er aan de hand is met mijn msn. Ik gebruik msn live messenger. Deze vind ik mooi en fijn werken op één ding na dus.
Mijn probleem is dat als ik uitlog en weer opnieuw inlog dat mijn naam automatisch veranderd naar Onno. Opzich vind ik dat niet zo'n ramp. Maar soms wil je gewoon even een andere naam hebben, maar dan kan ik niet uitloggen zonder dat mijn naam vergaat. Dus als mijn msn naam bijvoorbeeld Poep is en als ik dan uitlog en weer inlog is mijn naam weer Onno. Ikzelf vind dit hoogst irritant.
Ik vraag jullie hierbij om mij te helpen, want ik kom er niet uit. Ik heb al mijn msn helemaal verwijderd van mijn computer(zoals hierboven staat beschreven). Dat lukte niet. Ik heb ook al veel gekloot in de opties van MSN. Maar alweer zonder succes.

Ik hoop dat ik jullie niet heb afgeschrikt met zo'n lap tekst en ik reken echt op jullie hulp.

Onno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan