MSN niet meer inloggen, ook hotmail niet meer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvdK

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 mei 2002
Berichten
1.847
Hallo,

Sinds vandaag, kom ik niet meer in MSN.
Foutmelding:
Het aanmelden bij .NET Messenger service is mislukt vanwege een probleem met de service of met je internet verbinding. Controleer of je verbinding hebt met het internet....

Best vreemd, ik heb een firewall, ook met deze uit krijg ik dezelfde melding. En vreemd genoeg kan ik ook al sinds vanochtend niet meer op Girotel via internet. Als ik naar hotmail.com ga, krijg ik niet de hotmail site te zien, maar alleen het inlog schermpje. Ook met andere accouts aanmelden gaat niet. Vreemd genoeg lukt het wel om in mijn hotmail te komen via outlook. Wat zit er fout?


Alvast bedankt,


Bas
 
Probeer de temporary internet files en je cookies eens te ledigen. Misschien dat het oprobleem dan opgelost is.
 
Heb het net geprobeerd, maar het werkt helaas niet. Ook als ik probeer te inloggen in dat hotmail inlog schermpje krijg ik te zien dat de pagina niet weer te geven is.....
 
Nou, ik heb MSN 6.0 en daarna 5.0 maar gewist en daarna opnieuw opgestart... en hij doet het weer... heel raar.

Maar bedankt voor het meedenken!

Bas
 
Das dus een bug in Messenger 6.0

graag gedaan
 
Het heeft het toch een hele tijd gedaan.... en 5.0 deed het ook niet....
 
En vreemd genoeg kom ik ook gewoon weer op hotmail en kan ik ook weer girotellen.... Ik draaide al een dag of 3 MSN 6.0.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan