msn oent gespreksvenster van iemand die ik niet ken

Status
Niet open voor verdere reacties.

groovybelg

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
plots opent er een msnkader en opent er ook een venster met of je die persoon wil toevoegen of niet

maar waar je ook op klikt niets helpt dat weg te krijgen..ik wou geen ja klikken dus ctrl+alt+del geduwt en dan verwijdert tussen mijn programma's

Heb ik nu een virus of niet?

zet de virusscanner aan + een spyware scan (superantispyware=:thumb:) and find out!

Scan eerst ff met de freescanner van Mbam

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

Nu download je superantispyware:

http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op.

Scan eerst ff met de freescanner van Mbam

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

Nu download je superantispyware:

http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op.

Hey merci voor de uitleg

Eerste scan vond die er 14
De tweede scan waren het er een 68-tal
Toch eens dringend gaan kijken voor een nieuwe virusscanner denk ik en hopen dat dat op msn niet meer voorvalt

welke virusscanner heb je?

een echte aanrader is nod32, super licht voor je pc en meerdere keren per dag een update, een supermakkelijke interface (je hoeft helemaal niks in te stellen) en hij is in het nederlands

op deze site kan je hem met korting kopen

is het probleem over?

welke virusscanner heb je?

een echte aanrader is nod32, super licht voor je pc en meerdere keren per dag een update, een supermakkelijke interface (je hoeft helemaal niks in te stellen) en hij is in het nederlands

op deze site kan je hem met korting kopen

is het probleem over?

Ik heb nu norton anti virus maar die is al tijdje vervallen....ervoor had ik panda antivirus maar die heeft ooit een virus binnegelaten waardoor men hd naar de kl*te was en vertrouw die dus niet meer

sinds ik nod32 heb kreeg ik geen 1 virus meer binnen
ik heb een aantal keer een verkeerd bestand binnen gehaald, maar nod32 verwijderd hem gelijk, dus nog nooit een virus gehad!

ja, maar je kan ook erbij zeggen dat je een cd erbij wilt, dus dan heb je hem op cd (is alleen ietjes duurder)

maar is het probleem over?

ik zou heel snel een virusscanner nemen voordat het weer raak is

ja, maar je kan ook erbij zeggen dat je een cd erbij wilt, dus dan heb je hem op cd (is alleen ietjes duurder)

maar is het probleem over?

ik zou heel snel een virusscanner nemen voordat het weer raak is

Ja maar dat probleem heb ik maar eenmaal gezien hoor...kan zijn dat door die ctrl+alt+del en dat zo te verwijderen het niet op men pc is komen te staan.....
vroeg me gewoon af of er nog mensen waren die het gehad hebben..

kan je die enkel met visa aankopen?
woon namelijk niet in nederland hé

geen idee, maar start ff een nieuwe vraag, want ik vind dit zo onduidelijk aangegeven op deze site waar je het nou kan kopen met korting

maak een vraag met: nod32 helpmij als titel

met deze vraag: Ik ben van plan nod32 te kopen, ik heb gehoord dat ik het hier met korting kan kopen, maar als ik naar het gene wil gaan, vraagt die om gebruikersnaam en password van dat forum, die tik ik in maar dan gaat die niet verder.

Laatst had ik ook zo'n topic hier gezien en toen was er een directe link naar nod32 voor het bestellen vanaf helpmij

Alvast Bedankt

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan