MSN onthoudt wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petra99

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Als ik me aanmeld bij MSn dan hoef ik geen wachtwoord in te vullen, ik wil dit echter wel. Wie weet hoe dit moet?

Hoi Petra,

Ik heb hetzelfde probleem gehad, je kunt of je hele msn verwijderen van je computer (gaat heel moeizaam hij onthoud heel veel ook je wachtwoord), of een ander account aanmaken via hotmail en je daarmee aanmelden. Als je dat doet gaat ie automatisch aanmelden met deze account. Je moet dan op aanmelden met een andere account klikken en dan kun je met je wachtwoord op je oude account inloggen.
Misschien dat ie het wel gewoon doet als je naar opties en dan kiest voor altijd om wachtwoord vragen en openbare computer aanklikt. Bij mij werkte dat in ieder geval niet.
Succes

Je hebt gelijk, zodra er iemand anders inlogt, worden de huidige gegevens verwijderd. Maar MSN onthoudt alleen jouw wachtwoord als je in het inlogscherm het vinkje "Wachtwoord onthouden" aanvinkt. Doe je dit niet, dan onthoud MSN alleen maar je inlogNAAM.

Die instelling dat je op een openbare computer zit wil bijvoorbeeld zeggen dat er geen chatlogs aangemaakt worden. Of dit ook geldt voor MSN+ weet ik niet, maar dat kan je apart instellen.

Als je MSN Messenger met de volgende drie stappen verwijdert zijn al je instellingen weg!
[1] Ga naar start -> configuratiescherm -> software en verwijder MSN Messenger.
[2] Ga naar c:\program files\msn messenger en verwijder de msn messenger map.
[3] Klik weer op start, kies uitvoeren, vul in "regedit" en druk op enter. Ga naar "HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\MSNMessenger" en verwijder de complete MSNMessenger sleutel.

Maar voor jouw probleem is er een makkelijkere oplossing.
Ga naar start --> uitvoeren.
Vul in: "control userpasswords2" en klik op OK.
Ga naar het geavanceerd tabblad. Klik "manage passwords".
Verwijder de accounts waarvan je niet meer wil dat de wachtwoorden zijn opgeslagen.

Zorg voortaan dat het "Wachtwoord onthouden" vinkje uit staat om te voorkomen dat messenger weer wachtwoorden onthoud.

Beste freggle

ik heb dus alles wat je opeerde gedaan, helaas zonder succes, ik denk zelf dat windows XP ergens de boel onthoudt? Maar wat nu?

Probeer eens de .NET wizzard:
start --> uitvoeren
type "control userpasswords2" --> klik OK
tabblad geavanceed
klik wizzard .NET passport.

Als dit ook niet werkt kan je ook gewoon je wachtwoord wijzigen. Dan merkt MSN vanzelf wel dat je niet kan aanmelden, en zal dan je wachtwoord vragen.

het vreemde is

dat als ik naar control userpasswords ga dat ik dan niets kan verwijderen????

Nou dan weet ik het ook niet meer :D

En wat nu als je het wachtwoord van je MSN veranderd via de website? Als je daarna met MSN aanmeld, zal ie een foutmelding geven, en vervolgens om een wachtwoord vragen. Dan kan je gelijk het vinkje uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan