Msn op school

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hoi,

We hebben op school een stuk of 20 computers met win. xp pro. Uiteraad op een netwerk van Novell. Nu wil ik graag op school MSN-nen. Maar als ik in wil loggen, zegtie dat je geen verbinding met internet hebt.... terwijl internet het gewoon doet...;). Hoe kan ik nou wel zonder problemen inloggen op msn??

Geplaatst door Superspinnie
Hoi,

We hebben op school een stuk of 20 computers met win. xp pro. Uiteraad op een netwerk van Novell. Nu wil ik graag op school MSN-nen. Maar als ik in wil loggen, zegtie dat je geen verbinding met internet hebt.... terwijl internet het gewoon doet...;). Hoe kan ik nou wel zonder problemen inloggen op msn??

Door de systeem beheerder te vragen of hij de poorten voor MSN open zet. Maar geloof dat je dan het antwoord krijgt, wat bij mij al door mijn hoofd schoot toen ik je vraag las;
"Volgens mij zit je op school om te leren, niet om te chatten."

Olav

Even naar de netwerkbeheerder gaan en vragen of hij dit er voor jou op wil zetten.

Systeem beheer

Je systeem beheerder heeft blijkbaar vrije toegang tot internet geblokkeerd.

Vraag het maar aan hem, hij zal je zeker kunnen, maar mogelijk niet willen, helpen.

Eric.

"Volgens mij zit je op school om te leren, niet om te chatten."

Maar elke school heeft pauze's. En de tussenuren niet te vergeten. Valt onder je eigen tijd. Maar goed. Je zou hier eens kunnen kijken:

MSN op school

Niet zo mooi als de originele MSN (beetje uitgekleed). Maar het belangrijkste is dat je kunt chatten met je buddy's !

C-ya !:thumb:

Geplaatst door fyrox

Maar elke school heeft pauze's. En de tussenuren niet te vergeten. Valt onder je eigen tijd. Maar goed. Je zou hier eens kunnen kijken:

MSN op school

Niet zo mooi als de originele MSN (beetje uitgekleed). Maar het belangrijkste is dat je kunt chatten met je buddy's !

C-ya !:thumb:

Jammer!! Dit werkt ooook niet:(

Dan is de netwerkbeheerder net iets slimmer dan jullie op school.
Ga toch gewoon even naar hem toe en vraag waarom jij geen gebruik kunt maken van msn.

Geplaatst door puppie
Dan is de netwerkbeheerder net iets slimmer dan jullie op school.
Ga toch gewoon even naar hem toe en vraag waarom jij geen gebruik kunt maken van msn.

Ik denk dat ik het antwoord daar al op weet........;)

Jammer!! Dit werkt ooook niet

Kan zijn dat ie wat moeilijkt connect. Maar hij doet het zeker wel. Heb hem op werk getest. Daar is MSN totaal geblokt. Maar.....

Met httport kun je een Socks 4 proxy genereren. Dan kun je in MSN als Socks proxy 127.0.0.1:1080 instellen. Httport aan zetten. Duurt lang met inloggen maar werkt...

Meer info over httport kun je op de volgende site vinden. Zeker de moeite waard... :thumb:

Httport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan