MSN opent in niet bestaand scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

TBM12

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Ik gebruikte een tijdje een 2e scherm aan mijn laptop waar ik het msn-venster steeds plaatste, hierdoor is dat venster bij het openen automatisch op die plaats gaan staan als ik msn opende. Nu heb ik dat 2e scherm niet meer aangesloten, maar als ik msn open komt het venster toch nog op die plaats te staan. Als ik het venster maximaliseer komt het venster wel op mijn scherm te staan, maar als ik dan weer verklein springt het venster weer naar de plek waar ik met mijn muis niet kan komen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Je zou je tweede scherm kunnen aansluiten en dan msn minimaliseren en dan naar je laptop scherm zetten. Daarna het 2e scherm weer eraf halen en kijken of die het nu wel doet.:d

Oplossing gevonden!!

Dat zou inderdaad kunnen, maar in de situatie waarin ik zal toen ik deze vraag stelde had ik geen beschikking tot een 2e scherm.

Na een lange tijd zoeken heb ik toch een oplossing op internet gevonden. Namelijk:
Op het 'balkje' in de taakbalk (meestal onder (of rechts) in beeld) klik je recht op het programma dat opent buiten het scherm, dan klik je op 'Verplaatsen' en druk je op de pijltoetsen om het venster te verplaatsen, als het venster nog gemaximaliseerd is kun je eerst op 'Vorig formaat' klikken.
Op internet is wel vaak dezelfde vraag te vinden, maar antwoorden niet echt.

Alsnog bedankt voor deze reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan