msn/persoonlijke instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonnie bouw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2006
msn geinstaleerd .Nu staat er naast mijn naam, links boven [e-mailadres niet gecontoleerd} dus steeds als ik verstuur komt dat er bij te staan Kan ik niet verwijderen.
ga ik naar pers.instellingen dan is de bovenste regel waar je iets zou kunnen veranderen ,grijs dus kan ik er niets mee Kan iemand mij hiebij helpen? Ps ik ben niet zo heel technisch op dit vlak hoor gr.bonnie

Je zou op je hotmailadres (in de veronderstelling dat je hotmail gebruikt) een mail gehad moeten hebben, met een link die je moest bekijken. Zodra je deze link hebt bekeken, zou je email-adres "gecontroleerd' moeten zijn... :confused:

msn

ik gebruik hotmail niet want ik heb home dus niet aangemeld bij hotmail gr bonnie

bonnie bouw zei:
ik gebruik hotmail niet want ik heb home dus niet aangemeld bij hotmail gr bonnie

dan krijg je dus een email in je ahome adres
je moet dan op de link kliken en dan zou het goed moeten zijn atans bij mij wel :p
anders kan je ff opnieuw laate controleren er is nu iets met msn misschien kom de email,
van die machine iets later ;)

ik heb geen mailtje van home.nl gekregen ,misschien moet ik daarover contakt zoeken met home.nl?? of ben ik verplicht naar hotmail te gaan als ik msn wil?? gr.bonnie

msn neem contact met jou op via email die naar je ahome email acount woord verzonden

dag Bonnie is de naam :p ????
Je zou eens kontakt op kunnen nemen met de helpdesk van @home.
Misschien kunnen zij je verder helpen?
Gr. Margriet (Deventer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan