Msn plus 3.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firescorpion

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
Ik heb nu Msn 7 gedownload en ik ben er tevrede mee :)

Maar toch nog niet tevreden genoeg :p .. ik wil ook die plus ervan :o ... maar nu komt het .. ik kan wel genoeg links enz vinden, maar ik kan ze niet openen om de plus versie op te slaan :confused:
Ik heb ook al de link gekopiërt enz maar dat werkt ook niet :(

Kan het misschien zijn dat de servers "vol" zitten..
Bij elke pagina staat er fout 403 (hier staat waarschijnlijk de oorzaak, probleem en oplossing...)
Maar ik heb dat probleem al eerder gehad toen ik msn 7 probeerde te downloade (en toen kreeg ik hetzelfde)

Heeft iemand misschien een andere oplossing, of moet ik gewoon netjes wachten totdat ik op de server kan ?? :)

Ik denk dat je net als bij msn 7.0 gewoon geduld moet hebben. Gewoon blijven proberen.

Daar heb ik geprobeert en nog vele andere sites (waarvan er veel je doorsturen naar die site..)

En als ik bij die site op downloaden klik dan krijg ik ditte (zie bijlage)

Ik denk dat ik het best kan doen zoals rve123 zegt: blijven proberen :) met msn had ik hetzelfde probleem dus zal het waarschijnlijk (hopelijk) morge kunnen downloaden :)

Bijlagen

• fout 403.webp
    fout 403.webp
    24,6 KB · Weergaven: 45
dan moet je is je internet instelling nakijken, want ik kan hem gewoon openen al die tijd vanaf begin uitkomst msn7

Ik kan m ook gewoon downloaden.. zou ik toch je internet-instellingen eens nalopen ;)

<s>Overigens heb ik m even op mn server gezet voor je:</s> Niet meer nodig :p

Laatst bewerkt:
Nop die server werkt bij mij ook niet :(

Maar we hebben onder nog een pc en daar doet ie het wel :) dus heb ik hem ff naar mij boven (mijn pc) doorgestuurt :p

Maar bedankt allemaal voor de reacties :thumb:

Hmmm ik kan die pagina ook niet openen!!
Ik ben vanaf het begin dat de nieuwe messenger er is ook opzoek naar plus.
Wie kan mij helpen aan een goed werkende link daar van?

Normaal zou deze link bij iedereen moeten werken...
Er zijn niet veel andere links die dezelfde plus versie hebben.
Maar het kan dat je hetzelfde probleem als mij hebt.. --> ergens een internet instelling die fout is ingesteld...
De link van msn 7 heb je toch he ? anders heb je hem nu :)

Btw als het niet lukt moet je iemand in je msn lijst vragen om hem ff door te sturen, of (dit werkt normaal bij mij) ff tot de volgende dag wachten en dan doet hij het (bij mij) :)

:thumb:

Ik denk dat ik dan toch iets fout heb staan bij mijn internet instellingen want ik krijg die pagina niet te zien.
Verder kan ik niemand in mijn msnlijst er om vragen omdat zij messenger 7 er nog niet op hebben staan,laat staan messenger plus ervan.
:confused:

Daarom kan je ze toch deze (van msn 7) en deze (msn plus 3.5) geven !!!
Je vriend(in) download het (en slaat het op in een map) en stuurt het dan door naar jou ;)
Zo ben ik er ook aangekomen omdat ik te nieuwsgierig was naar die plus versie :p

btw je moet op die "deze" klikken he ... :D

En rechtsklikken op "deze" en dan openen in nieuw venster?
Lukt het dan wel?

Rechtsklikken op ''deze'' lukt ook niet dan krijg ik ook die pagina niet weergeven te zien.

Geplaatst door esjeka
En rechtsklikken op "deze" en dan openen in nieuw venster?
Lukt het dan wel?

Ook als gewoon op "deze" klikt kom je al in een nieuw venster ;) :)

Maar als het niet werkt kan je rechtermuisknop op "deze" dan naar eigenschappen, daar kopiër je de URL (adres) en die zet je in een nieuw internetvenster....
Maar eerst dat van esjeka probere :), die van mij als dat ook niet werkt.... :)

Krijg je trouwens een foutmelding te zien of gebeurt er helemaal niks ???

Als je dezelfde fout pagina als mij krijgt (zie bijlage) kan je volgens mij weinig doen...

Maar ik heb een site gevonden die die fouten "uitlegt" , dit is de site.. :)

Bijlagen

• fout 403.webp
    fout 403.webp
    24,6 KB · Weergaven: 31
Ik wil het wel even naar je mailen maar dan moet ik even je email adres weten.
Wil je die niet op de site zetten mail het dan even naar mij.
hieronder staat in het blauwe blokje email.
Is wel 4.20 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan