MSN plus probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Hoi hoi

Ik heb MSN plus, maar ik kan geen geluiden meer horen. Eergister kon het wel gewoon en /sconfig werkt ook niet meer.
CTR-K doet het ook niet en alle tekens zijn anders. Als ik vraagteken in het chatvenster doe, krijg ik een ander teken en dat is ook zo met + - / en andere tekens.
Ligt dit aan MSN of ergens anders aan?

Bvd

in chatscherm staat "MsgPlus rocks!" dus ik heb nog wel msn plus!
Of bedoel je deze balk niet?

nee ehmm hoe noem je hem ook alweer... bij bestand en bij acties enzo

Geplaatst door toetje33
nee ehmm hoe noem je hem ook alweer... bij bestand en bij acties enzo
Snap niet wat je bedoelt...en hoe komt het dat tekens anders zijn? Alleen last van in msn...

heb je xp?

rechtsonder zit zon nl en en teken, die moet je op en. zetten

Heb XP ja...En als ik op EN klik doet hij weer normaal ja...
Soms zie ik hem op NL springen, waarom dat?

omdat dat zuigt, heb ik ook! :@ iemand een oplossing?

In het chatscherm heb ik nu maar 3 dingen ipv 4,
Er staat blokkeren, lettertype en emoticon, er moet nog wat naast staan als t goed is.
Ik heb msn + wel geinstalleerd, maar hoe open ik m dan?

heb ik ook soms, dat gewoon plus neit mee aangaat om het zo maar te zeggen... heeeeeeeel vaag (ik heb het de laatste tij neit meer) weet ook niet hoe ik het heb opgelost

Uninstall hem eens en dan weer opnieuw installere..

@kuipie, toetje33 bedoelt of er een "menutje" Plus! staat bovenin het hoofdvenster van Msn, dus naast Bestand, Acties, Extra, en Help ?

En in het gespreksvenster hoort nog Share te staan

Ik had dat probleem ook eerst, naa een update werkte het weer als een trein.:thumb:

MSN+ wordt opgestart samen met MSN zelf
enkele dingen waaraan je kan zien dat je MSN+ hebt:
- chatvenster helemaal bovenaan staat "Msg rocks !"
- chatvenster staat Blokkeren - Lettertype - Emoticons - share
- MSN Hoofdvenster en ook in het chatvenster staan de menuknoppen Bestand - Bewerken - Beeld - ....... - Plus!
geluiden moet je toch kunnen instellen bij Configuratiescherm --> Geluiden
maar sommige geluidskaarten kunnen niet meerdere geluiden door mekaar spelen (mijne helaas wel en als iemand dan opeens /shello doet terwijl mijn subwoofer op driekwart voluit staat........) maar de meesten wel
toetsenbordinstellingen is grotendeels altijd
Invoer - Nederlands
Indeling - VS (internationaal)
en als standaard instellen natuurlijk ;)
alleen XP heeft raar genoeg de neiging om dit toch telkens weer om te draaien naar iets anders, heb ik zelf ook (als ik XP toch weer eens een kans geef :))

raar maar waar, nu staat er wel weer PLUS naast bestand enzo, en er staat nu ook SHARE in het chatvenster...alles werkt, geluiden en ctr-k,
Bedankt voor alle hulp!

grz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan