msn postvak in

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Ik heb ook weer een vraagje over de msn.
Vandaag wil ik naar mijn postvak in gaan en krijg dat schermpje waar ik die gekke letters moet naschrijven om er in te komen. Ik snap het niet, want eerst kwam ik er meteen in. Wie kan me zeggen hoe dat kan. Ik heb nog naar de cookies gekeken en heb er geen verwijderd, volgens mij.
alvast bedankt Gitana
 
Eens in de zoveel dagen gebeurt dat als je dat heb ingesteld. nadat je de letters heb ingevuld moet je of een nieuw wachtwoord invullen of je gaat gelijk naar je inbox
 
waarom is dat dan en dan heeft dus iedereen dat??????
Vind het maar vervelend. Kan je dat dan veranderen, ik meen de instelling?
 
iedereen die dat ingesteld heeft heeft dat idd. het gebeurt maar eens in de 30 of 70 dagen dacht ik! dus zo erg is 't toch niet? dan moet je een vast wachtwoord instellen, en optie afvinken waar staat over zoveel tijd nieuw wachtwoord maken.
 
Ik heb gekeken waar ik dat kan doen, maar vind het nergens.
En ik ging net weer naar mijn postvak in en toen waren er weer deze letters, dus het is niet eens in de 30 of 70 dagen.
Iedere keer dus. En ik kan me niet herrinneren dat ik wat heb veranderd. Zou niet weten waar ik dat moet doen.
 
dan kank je jammergenoeg niet verder helpen! als me iets te binnen schiet hoor je 't wel :D
 
Volgens mij wordt dat default door Microsoft gedaan om zo spambots met msn/hotmailaccounts te blokkeren.
 
Hé M@rio, wat bedoel je daarmee? Ik bedoel, wat kan ik daar aan doen? Alleen maar lastig als ik zo telkens naar mijn postvak moet gaan. Gitana
 
Het is inderdaad lastig en volgens mij niet te omzeilen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan