MSN-probleem in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabouma

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Beste mensen,

Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik schrijf er toch zelf maar even een.

Ik had voorheen een PC met Windows XP, met MSN. Bestanden overzenden naar anderen, en bestanden ontvangen van anderen ging als een tierelier.

Sinds ik Windows Vista gebruik is het een bak ellende. Als iemand mij een bestand wil sturen, duurt het zeker 5 tot 10 minuten voordat ik dat verzoek daadwerkelijk binnenkrijg, en als ik hem dan accepteer, dan duurt het een eeuwigheid voordat bijvoorbeeld een simpel klein bestandje van 500Kb binnen is.

Hoe kan ik dit oplossen, want ik word er krankjorum van!

Please help?

Groetjes
Sabine Bouma

voor zover ik kan zien wordt alles mbt MSN gewoon doorgelaten... of ik moet iets missen....

14 dagen geleden heb ik mijn bericht geplaatst, tot nu toe 1 respons. Niemand die hier iets vanaf weet?

Groet
Sabine

ik weet er niets vanaf.. maar als ik jou was zou ik het probleem bij je viurs scanner/firewal zoeken, je hebt er ook windows defender op :P die kan je uitzetten enzo.. (neem ik aan windows def is standaard bij vista..) kan je gewoon even testen.. iik heb zelf oook vista en het via msn dingen doorsturen gaat niet snel maar dat is het nooit geweest bij mij... en misschien licht het ook aan de gene die het naar je verzend, dat speeld ook mee.. je moet ff uitproberen hoe het zit met andere mensen... als het met iedereen zo is... dan licht het aan jou computer (waaschijnlij virus scanner/firewall)

en dat van die 14 dagen... soms moet je gewoon ff opnieuw posten, ik kijk bijvoorbeeld alleen bij nieuwe berichten en die van jou stond er net ff tussen dus vandaar dat ik nu kijk :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan