Msn-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Ik kan op de een of andere manier geen Mic-gesprek starten met een willekeurige persoon op mijn lijst.Wie zou weten waar dit aan kan liggen of wie herkent het volgende :

Bijlagen

• probleem2.jpg
    probleem2.jpg
    9,5 KB · Weergaven: 31
Wizard audio

Hoi

Heb je al eens de optie wizard audio afstemmen geprobeerd??
Staat onder extra-->Wizard audio afstemmen en volg de stappen en zie wat hij doet en zegt.
succes

praat gespreek.

Wil je een gesprek voeren dan.Dit zou kunnen komen omdat je firewall aanstaat of als je er een router tussen hebt zitten.

Geen firewall en geen router.Kan dit komen doordat ik een bepaalde Windows update heb geinstalleerd?

het zal vast niet aan je windows versie liggen...tenzij je een msn versie gebruikt voor xp terwijl je geen xp draaid...

Je kunt ook ff een clean install doen misschien werkt dit! en indien je msn 5 gebruikt ga dan terug naar bijv. msn 4.7

msn 5 geeft nog teveel problemen helaas....

Heb windows XP en zowel bij 5.0 als bij 4.7 werkt deze optie sinds een week niet meer.Dus is allemaal heel vreemd.

bijlage's.

Dus je kunt geen bijlage's in een msn bericht plaatsen.Zowel krijg je na een tijdje de fout melding.Of een foutmelding.

Ik zit op een netwerk, ik kan geen file transfer doen, maar een voice conversation werkt prima.

Voice conversation werkt dus bij mij op de een of andere manier niet meer.Vorige week nog werkte het wel.:(

een clean install van Voice conversation zal dan misschien het1probleem kunnen oplossen als hij het vorige week nog wel deed....

het is altijd het proberen waard!
suc6

Als hij het vorige week wel deed.. waarom zou hij het dan nu ineens niet meer doen? Lijkt me meer dat het probleem bij de provider ligt omdat die misschien niet wil dat er dergelijk dataverkeer wordt gebruikt.... kan altijd natuurlijk :rolleyes:....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan