msn probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijennest

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Hoi

Heb geprobeerd om msn 6.0 te installeren maar iedere keer loopt hij vast bij het aanmelden.
Nu probeer ik hem opnieuw te installeren of weer een andere versie maar nu geeft ie iedere keer aan dat er al een andere versie op zit.
Heb via regedit alle sleutels er al afgehaald.

Wie kan mij helpen?
En waarom loopt hij vast met het aanmelden?

Groetjes Kraaijennest

Msn 6 is nog beta nog geen full zitten dus nog bugs in daardoor loopt ie vast daarom wacht ik ook altijd tot de full versie uit is ik draai nog gewoon msn 5 :p

dat weet ik!

maar dat is niet het enige probleem kan nu niets meer installeren van msn dus ook niet op msn!!

error code 1610

denk dat ik teveel er van af gehaald heb.
kan ik dat nog op de een of andere manier verhelpen?

kan niemand me helpen?

helllllllupppppp
weet niemand hoe ik probleem kan verhelpen?????????

Alles verwijderen via software. En ook ff alles van MSN uit het register halen. En ff opnieuw downloaden, lijkt me dat het dan wel zou moeten lukken.

Dat 3was het enige wat ik met mijn boerenverstand kon verzinnen. :confused: en k had niet goed gelezen.

maakt niet uit
boerenverstand ?
waar komje vandaan dan?

baal als een stekker doe veel via msn zelfss mensen helpen en nu heb ik zelf hulp nodig en dan weet niemand het dat is balen!

groetjes

even rustig blijven aub kraaijennest we proberen je allemaal zo goed mogelijk te helpen!

Je hebt heel msn 6 verwijderd via config. scherm > software?
Indien je XP hebt dan zit msn 4.7 ook nog standaard op je computer! Kun je die ook nog opstarten? of heb je een patch gedownload die msn 4.7 van je comp verwijderd?

Lees dat je dus in regedit diverse sleutels hebt verwijderd! Dit was ook niet zo'n goed plan! was ook niet nodig geweest leek mij... en dat is volgens mij niet weer terug te zetten... dus hopen dat je wat aan mijn mogelijkheden hebt hierboven in deze post.

Ook mijn dochter had problemen met aanmelden bij MSN 6.0, dit op een computer met Win ME, diversen keren opnieuw geinstalleerd, mocht niet baten. Maar met onderstaande zal het werken.

Voordat je in het register sleutels gaat verwijderen, zorg er dan wel voor dat je een herstelpunt of kopie maakt.

Ga naar Start\Uitvoeren en typ in: "regedit". De registereditor start nu. Ga naar Bewerken\Zoeken en type in: "msn". Nu kom je bij de sleutel "msnmsgr.exe".
Druk op Delete op je toetsenbord en klik op "ja". Ga nu weer naar Bewerken\Zoeken en typ in: "msnmessenger" (zonder spatie!) Nu kom je bij een sleutel genaamd "MSNMessenger". Verwijder deze ook. Nu kun je Messenger 6.0 installeren en zonder problemen inloggen!

In ieder geval kan mijn dochter weer lachen. :D

Dus MSN doet het nu?

msn 6.0

Ja heb hem nu, even opnieuw opstarten dus dan hoop ik dat ie het ook nog goed doet.
Anders zie je me nog wel terug :-)

Doei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan