msn probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

janntjes

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
hallo
ik heb een heel groot probleem voor mijn dan, als ik aan het msnen ben en ik stuur iets via msn naar een ander persoon ontvangt hij het niet hoe kan ik dit oplossen???
help me plaese
gr rikardoo

Storing bij msn, er word al gesproken dat het een virus zou zijn, maar ik wacht rustig af

Groeten Oossie

wat heeft adaware iegenlijk met msn te maken.

is wel iritand sow als msn nu besig is

Dit meldt tweakzone.nl:
De gehele maandagochtend is de MSN Messenger Service onbereikbaar geweest. Nadat er op zondagavond al diverse storingen waren opgetreden waardoor de connectie elke keer werd verbroken, is het op maandagochtend onmogelijk om verbinding te maken met MSN. De onderhouds pagina's van Microsoft geven het volgende aan:

All Features
The .NET Messenger Service is temporarily unavailable. Please try again later.

Microsoft heeft op dit moment nog geen persberichten naar buiten gebracht waarom de dienst zolang offline wordt gehouden. Tweakzone denkt dat het iets te maken heeft met het uitlekken van MSN 7. Deze versie van MSN is officieel nog niet klaar maar alleen verstuurd was naar Beta testers. Nadat dit was gedaan is deze versie als een lopend vuurtje over het internet verspreid. Dit heeft Microsoft vrijdagochtend doen besluiten om MSN 7 geheel van het netwerk te weren. Echter was er op vrijdagmiddag al een patch om toch met MSN 7 te verbinden met de MSN servers.

De verwachting is op dit moment dat MSN 7 vandaag of morgen officieel zal worden uitgebracht of dat de test versie volledig geweerd zal worden van het netwerk, omdat er diverse beveiligings risico's aanwezig zijn.

ik kan nu helemaal geen verbinding krijgen met msn 19:41

als ik op status service klik dan krijg ik meteen zwarte letters op de webpagina service unavaible

dire computers in een netwerk hier twee computers boven met windows ME hebben internet via mijn computer Windows XP de computers boven kunnen aanmekden op msn en de computer beneden zelfde resultaat als jullie niks dus op alle computers staat msn6.2.

lijkt erop dat heel msn plat ligd status pagina is zelfs niet meer bereikbaar

inmiddels is de verbinding met msn ook op de andere computers verbroken wat een zootje.

bij mijn heeft hij het ook weer begeven en bij mijn vriendin doet hij het wel, dat is ***.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan