msn probleem?

• Onderwerp starter Onderwerp starter luden
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Als ik me deze morgen wil aanmelden bij msn messenger is hij een tijdje bezig met aanmelden en spingt dan terug op zijn beginscherm. Is er momenteel een probleem met msn of is er mss een probleem met mijnn messenger?
greetz

Geplaatst door luden
Als ik me deze morgen wil aanmelden bij msn messenger is hij een tijdje bezig met aanmelden en spingt dan terug op zijn beginscherm. Is er momenteel een probleem met msn of is er mss een probleem met mijnn messenger?
greetz

Dat klopt dit probleem heb ik ook.

Ik kom er ook niet op dus ik denk dat het wel duidelijk is.

Heb hetzelfde probleem en als je bij status service kijkt (bij help) zegt het systeem dat alles werkt.....:confused:

0x81000306: We were unable to sign you in to .NET Messenger Service, possibly because of a problem with the service or with your Internet connection. Please make sure that you are connected to the Internet.

Iedereen die de bovenstaande errorcode krijgt moet even geduld hebben. Het gaat het vanzelf weer doen :)

kan kloppen msn is de servers aan het aanpassen voor de nieuwe versie dit gezeik krijg je altijd als ze met een nieuwe bezig zijn..enige wat je kan doen is gaan wachten en/of een chatbox induiken:D

Geplaatst door FrontHosting
kan kloppen msn is de servers aan het aanpassen voor de nieuwe versie dit gezeik krijg je altijd als ze met een nieuwe bezig zijn..enige wat je kan doen is gaan wachten en/of een chatbox induiken:D

Beetje laat met je antwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan