Msn probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dyon22

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Hallo eerst zal ik even wat specificaties geven alvorens ik mijn probleem uit de doeken doe.

Laptop: HP Intel core 2 duo 2.0 Ghz 2 Gb intern, Vista Business NOD 32 virusscan

Internet van Ziggo :( wat inprincipe zeer snel is ( snelheid op speedtest 1400 + Kbyte/sec)

Dowloaden bij bijvoorbeeld FTD gaat ook zeer snel en toon geen dip in de verbinding echter nu doet zich sinds 2 dagen het volgende probleem voor.

Wanneer ik op MSN zit en bestanden door stuur ( wat nogal eens voorkomt daar ik dj ben bij een internet radiostation en mn collega's nog wel eens van muziek voorzie) duurt het een tijdje voordat de overdracht daadwerkelijk begint en gaat dit ook zeer langzaam, vervolgens krijg ik getypte tekst op msn vaak terug als zijnde niet verzonden en daarna valt msn uit om zich meteen weer aan te melden en dan ook weer online te zijn ( bestandsoverdracht uiteraard mislukt )

Heeft iemand een idee?

Ziggo heeft de modem uitgelezen en daar is niks in te vinden dat mankeert, ik heb dit fenomeen zowel met de draadloze verbinding als de bekabelde verbinding

Op zich niet zo heel bijzonder want ook bij mij gaat het versturen van bestanden via MSN niet snel. Dat is ook nooit snel geweest en ik denk dan ook niet dat je er verder veel aan kan doen. Wat eventueel ook kan maar dat kan ik niet 100 % hard maken is dat als men met twee verschillende versies van MSN werkt het één en ander wat minder loopt.
Ik denk dat je wellicht een andere optie moet overwegen om bestanden beschikbaar te maken bijvoorbeeld via Rapidshare en aanverwante diensten.

Laatst bewerkt:
Op zich niet zo heel bijzonder want ook bij mij gaat het versturen van bestanden via MSN niet snel. Dat is ook nooit snel geweest en ik denk dan ook niet dat je er verder veel aan kan doen. Wat eventueel ook kan maar dat kan ik niet 100 % hard maken is dat als men met twee verschillende versies van MSN werkt het één en ander wat minder loopt.
Ik denk dat je wellicht een andere optie moet overwegen om bestanden beschikbaar te maken bijvoorbeeld via Rapidshare en aanverwante diensten.

I agree, het hoeft van mij ook niet watervlug te zijn daar gaat het me zeer zeker niet om, echter het is wel zeer vervelend dat msn steeds uitvalt tijdens het versturen dat is mijn werkelijke probleem als het alleen langzaam zou gaan zou ik daar niet zo veel problemen mee hebben, het uitvallen en dan meteen weer opnieuw aanmelden is het probleem.

edit: Ook met het programma skype gebeurt het geregeld dat ik ineens uit een gesprek gegooid wordt en vervolgens niet te bereiken ben omdat ik zo gezegd een gesprek weiger ( ik doe dan niets en mn skype is ook gewoon online )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan