msn-probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

makke1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2006
Hoi

vaak krijg ik een waarschuwing als ik vanuit een msn hotmail(e-mail)-bericht naar een link wil klikken (bv die van jullie nadat ik me geregistreerd had):

"MSN-Hotmail

Je hebt een actie uitgevoerd waardoor mogelijk informatie wordt verzonden naar een onveilige site site buiten Hotmail of MSN .....
Als er werd gesuggereerd........
beter op annuleren klikken..

OK ANNULEREN"

Waar ik ook op klik of wat ik ook probeer, ik geraak hier niet voorbij.

Tweede (kleinerà probleempje: op de MSN pagina waarop mijn Postvak In onder andere staat, kom een grote witte ruimte met een blad met ezelsoor, daarin een blauwe letter i, en daarnaast en daaronder de tekst

"Bewerking is afgebroken"

"I E kan geen verbinding met de opgevraagde"

Voor een expert belachelijke problemen waarschijnlijk, voor mij zeer hinderlijk.
Let wel, ik ontvang en stuur wel degelijk mails terwijl IE 'zogenaamd geen verbinding..."

Dank U voor de respons. Hoop ik.

Probleem 1:
Ga naar je Hotmail en klik op Instellingen (rechtsbovenin.
Klik nu aan de linkerkant op Post (misschien staat die hier al op).
Klik nu op Weergave-instellingen voor e-mail
Op de pagina die je nu krijgt staat onderaan Waarschuwing voor onbekende link
Klik even op het rondje voor de regel: Nooit een waarschuwing weergeven wanneer ik op een link klik.
Je krijgt nu geen waarschuwingen meer:)

Probleem 2:
Dat is gewoon een afbeelding die niet geladen kan worden. Dit kan liggen aan Hotmail, maar ook aan de beveiligingsinstellingen/beveiligingssoftware op je computer:)

bedankt voor de oplossingen, al zal ik voor het tweede probleem blijkbaar zelf verder moeten zoeken.

tot nog es

makke1

welke beveiliging

Norton anti-virus abonement, spyware doctor, IE Spyad, ad aware, spybot search & destroy, firewall van XP denk ik....

Ik weet voor 99% zeker dat IE Spyad de oorzaak is.

Je zal dus moeten kiezen.

IE Spyad, een goede beveiliging, verwijderen
Of gewoon die "pagina niet gevonden"-melding houden.

Het gaat om reclame dus ik zou lekker die "pagina niet gevonden" melding houden, maar dat is natuurlijk jou keuze;)

Succes met kiezen.

Als je nog iets te vragen hebt, stel ze:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan