MSN Proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.

justme

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
161
Heej allemaal:)

Een hele tijd geleden had ik hier op helpmij.nl een MSN Proxy tool gedownload, zodat ik me offline kon aanmelden.
Ik vindt het best een goed tooltje maar ik heb 1 probleem.
Als ik die Proxy uitschakel kan ik mij niet meer aanmelden bij MSN. Als ik klik op aanmelden, zie je heel even dat ie bezig is, om vervolgens weer in hetzelfde aanmeldvenster terug te komen, dus ik kan me niet meer aanmelden:confused:
Nu wil ik die Proxy heel graag verwijderen, maar ik weet niet hoe.
Nergens staat een uninstall, er staat alleen maar een pictogram in de taakbalk om em op te starten.
Mijn vraag is dus: weet iemand hoe ik die proxy kan verwijderen (desnoods vanuit het register)?
 
Nee ik ben zo dom geweest om vergeten een herstelpunt te maken:confused:

Ik heb nu alles geprobeert, alles van MSN Proxy verwijdert (ook register instellingen) maar die kl*te MSN doet het nog steeds niet:(
 
Heb ik al gedaan.
Ik heb het gevoel dat die Proxy ook wijzigingen in de registry van MSN aangebracht heeft.
Dus eigenlijk zou ik alles uit het register willen verwijderen van MSN maar er zijn wel honderden resultaten als ik naar MSN zoek, dus daar schiet ik ook niks mee op:(
 
Ik laat het maar even zo, ik heb nu weer 6.2 + die proxy eropstaan, en het werkt weer goed.
Zometeen ga ik nog even de forums doorkijken:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan