MSN reageert niet meer.. niets helpt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghilezz

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
27
Hallo,

Ik heb problemen met MSN. Als ik MSN open en ik meld me aan dan slaat hij vast als hij me heeft aangemeld. Je ziet dus rechtsonderin wel dat icoontje dat je bent aangemeld, maar vervolgens loopt het programma vast. Ik heb vele malen MSN verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar hij doet het steeds niet. Ik heb tevens twee computers die met elkaar verbonden zijn. De een heeft MSN 7.0 en de ander MSN 7.5. Bij beide doet MSN het niet meer. Het probleem wordt dus niet verholpen door MSN opnieuw te installeren, dus ik snap er niets meer van... Weet iemand waar het aan kan liggen?

PS; ik wilde dus msn 6.2 installeren maar dan kan ik me niet aanmelden, omdat er dan een melding komt over dat er een nieuwere versie is en dat ik die moet downloaden om MSN te kunnen gebruiken... Weet iemand hoe ik dat auto-updaten uit kan zetten??

Bedankt alvast,
Groeten
 
Heb je een router??

Heb je tijdens het verwijderen ook de mappen verwijderd??
 
Een router is een splitter tussen je modem en je computer.
 
Nou kijk wij hebben een LAN netwerk verbinding. Wij hebben samen met onze straat (6 huizen) dezelfde verbinding en delen dan de kosten. We kunnen niet elkaars computer in maar de verbinding met het internet is wel hetzelfde. We hebben gewoon een vast tarief per maand dat we dan met 6 huizen betalen.
 
Er staat dus 1 computer (een server) waardoor het internet wordt verdeeld??
 
Ja er is een iemand die echt de centrale computer heeft en die regelt die verbinding enzo... die man heeft ook wel veel verstand van computers
 
Ga daar is langs en vraag of hij op de server weer MSN Messenger wil toelaten.

Als dat het niet is hoor ik het wel, maar zo te horen wordt er het één en ander geblokkeerd.
 
Ja is goed bedankt. Voorheen had ik hier nooit last van, maar ik zal het eens navragen. En ik had ook iets op internet gelezen van iemand die hetzelfde probleem had. Hij had ook alles geprobeerd en uiteindelijk was het probleem opgelost omdat hij zijn netwerk opnieuw had ingesteld ofzo. Dus misschien heb je wel gelijk ja.
Bedankt hea
 
Ik kan nu wel van alles verzinnen, maar het lijkt mij het meest logisch dat het probleem bij de server ligt.

Maar ik hoor het wel zodra je het hebt gevraagd:)
 
Daar ben ik weer. Ik heb even de beta versie van msn 8.0 gedownload en een werkende patch daarvoor geinstalleerd, want eigenlijk moet je beta tester zijn om het te kunnen gebruiken. Maar dit terzijde. Deze msn doet het wel, dus nu kan ik weer gewoon msnen :D. Echt raar dan dat deze het wel weer doet, maarja ik ben wel blij in ieder geval.
 
Raar dat dit werkt, maar waarschijnlijk hebben ze dat van poort 7001 er weer uitgehaald. Hierdoor kon MSN Messenger vastlopen.

Even wachten op de officiele versie dus;)
 
Msn hangt vast.

Hallo,

Volgens mij heb ik hetzelfde probleem. telkens als ik me op msn aanmeld laad hij de lijst wel. maar dan staat er het volgende: Msn messenger moet worden afgesloten excuses voor dit ongemak, en dan sluit hij af. Ik heb de mappen van msn verwijderd, verschillende versies geinstalleerd en nog steeds hetzelfde. MSN Messenger staat gewoon toegelaten bij windows firewall en ook als ik de firewall uitzet doet hij het niet. Ook heb ik tijdens het opstarten een foutmelding nadat ik verbinding heb gemaakt (inbelverbinding) de foutmelding: svchost.exe - Toepassingsfout. Misschien dat het daaraan ligt? weet iemand misschien een oplossing?

Laat het a.u.b weten op dit topic, of mail naar:

Alvast bedankt!:)

Ohja info over mijn pc:

AMD Athlon 2400+
80 gig geheugen
256MB Ram geheugen
Windows XP Proffesional
 
Laatst bewerkt:
eRaz0r, haal je e-mailadres even weg in verband met spam...

Welke versie van MSN Messenger heb je??
Welke beveiliging heb je??
Heb je een router??

svchost heeft met je internet te maken dus dat zou wel is kunnen.
 
Ik heb momenteel 7.5, en ik heb geen router.
Mijn beveligings software:

- Avast 4.6 Home edition
- NOD32

Maar de virusscans had ik nog niet geinstalleerd en het probleem bevond zich al.

En altijd na verbinding te maken met internet krijg ik de foutmelding van svchost.exe, en soms ook EXPLORER.exe.
 
eRaz0r zei:
Mijn beveligings software:

- Avast 4.6 Home edition
- NOD32
Dit is iets wat zeker niet de bedoelding is.

1 Antivirusprogramma is goed. Wanneer je er 2 of meer hebt, kunnen ze elkaar gaan tegenwerken. Verwijder er dus 1. Daarna even opnieuw opstarten en dan kijken of alles goed werkt:)
 
Avast verwijderd, reboot uitgevoerd.. en nog geen resultaat.

Ook is de zoekfunctie en Systeemherstel onuitvoerbaar..
Ik heb allerlei antispyware geprobeerd zoals o.a Spysweeper, Xoftspy, Ad-aware S.E personal.

En heb ook met verschillende scans een volledige scan uitgevoerd, maar geen resultaat.

Msn blijft gewoon vasthangen.

Ik heb geprobeert via de repairfunctie van MSN het te fixen maar dan gebeurt dit:

http://img483.imageshack.us/my.php?image=foutmelding0hu.jpg

En als ik dan op fouten opsporen klik gebeurt dit:

http://img502.imageshack.us/my.php?image=foutmelding28vm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maak maar even een nieuw topic want volgens mij is er iets meer aan de hand.

Doe dit maar even in Foutmeldingen Windows XP

Vertel daar even de problemen over svchost, internet explorer en eventueel nog andere problemen...
 
Het probleem is opgelost :)

Ik heb winpatrol - Scotty gedownload en zo svchost.exe kon zo weer aangezet worden want hij was "disabled" op de een of andere manier. En nu werkt messenger perfect!:)

Toch nog bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan