Msn - serious problemo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Beste

Ik word dikwijls afgemeld bij msn met het bericht dat ik aangemeld ben op een andere computer. Is er dan werkelijk iemand anders op mijn adres geweest ? En kan ik het IP.adres opvragen van iemand die op mijn msn is geweest of hotmail ?

Ten eerste is het het beste dat je je wachtwoord wijzigt, èn ook je geheime vraag niet vergeten te wijzigen.

Gewijzigd !

Maar ivm dat IP-adres, is dat op te sporen ? :confused:
Zou toch wel graag willen weten wie op mijn adres heeft rondgesnuffelt, want daar staat héél discrete informatie op !

Is het niet gewoon je eigen computer??

Windows Messenger die op de achtergrond meedraaid en automatisch opstart??

Windows Messenger en MSN Messenger kunnen beiden willen aanmelden...

er bestaan linken waar je ip nummer ingeeft dan kom je alleen jde provider te weten

en ze zullen uw geen info geven van gebruiker ,dat kan alleen het gerecht

rve123 zei:
Is het niet gewoon je eigen computer??

Windows Messenger die op de achtergrond meedraaid en automatisch opstart??

Windows Messenger en MSN Messenger kunnen beiden willen aanmelden...
Naar mijn weten heb'k Windows Messenger denk ik al verwijderd :confused:

Worldserver zei:
Naar mijn weten heb'k Windows Messenger denk ik al verwijderd :confused:
updates gedaan ? ook de niet verplichte ... dan zit er opnieuw windows messenger op je pc ... via software - windows onderdelen verwijderen !

Staat uit, en ik veronderstel dus echt dat er iemand op mijn adres is geweest ... hoe kan ik dat nu zien ? Dat moet toch wel te zien zijn ? :confused:

Waarschijnlijk een conflict tussen Windows Messenger en MSN Messenger. Indien Windows Messenger is verwijderd blijft toch nog het een en ander "hangen". Heb zelf precies hetzelfde probleem gehad. Er is een scriptje voor om de laatste restanten van Windows Messenger te verwijderen en dan heb je dit probleem niet meer. Dit scriptje is al enige malen gepost op helpmij. Even zoeken in de ze sectie en wellicht vind je het. Ben nu niet thuis, maar daar heb ik de oplossing waarschijnlijk nog wel ergens opgeslagen. Zoek eerst maar even op dit forum en mocht een en ander niet zijn opgelost dan zoek ik nog wel even.

kan wel hoor dat er iemand anders zich heeft aangemeld maar denk eens goed na of er niet iemand is die je aanmeld gegevens wel misschien kent of heb je dit misschien eens aan iemand gegeven of iemand het zou kunnen raden of anders

of is je wachtwoord misschien je geboorte datum? zo ja ...veranderen die hap

al is het niet erg waarschijnlijk dat er een totale vreemde in je msn heeft gezeten

nog een vraagje : is er dan iets verandert of verwijdert? TIP vraag eens aan mensen uit je contactpersonenlijst of zij iets hebben opgemerkt >>meestal als er iemand zover is gekomen dat ie in je msn zit degene je contactpersonen gaat irriteren en /of iets verwijdert van je msn

in het ergste geval verandert diegene je w8woord en dan kom je dus zelf niet meer in je eigen msn

ik heb er wel eens van gehoord dat mensen opeens problemen hebben met hun contactpersonen vanwege er iemand anders in hun msn had gerommeld

goed beveiligen in elk geval:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan