MSN Smiley probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SleightKaas

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2011
Heya iedereen,

Ik heb zojuist een smiley van iemand gekopieerd, naar de toetsencombinatie : P
Leek me wel lachen, eens kijken wat er zou gebeuren en hoe dat eigenlijk kon. Maar nu krijg ik hem dus niet meer weg :P
Ik heb al vrij lang lopen zoeken naar een oplossing, geen enkel forum die voor mij een goede oplossing bied. Veel mappen afgezocht, nergens iets van smileys te bekennen.
Dus ik vroeg me af of iemand iets wist wat ik hieraan kon doen. Ofwel een oplossing binnen msn, of de smileys verwijderen uit een map, of een of ander programmaatje wat me hierbij kan helpen. Het maakt me allemaal niks uit als ik maar weer gewoon mijn normale smileys terug kan krijgen (of in ieder geval die ene smiley er weer uit kan gooien :P)

Groetjes,

Martijn

Maak eerst een mapje aan op het bureaublad.

Vervolgens ga je naar: C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Messenger\[[JOUW E-MAILADRES]]\ObjectStore\CustomEmoticons
De afbeeldingen staan opgeslagen als .dt2-/.id2-bestanden.

Kopieer deze bestanden naar het mapje op het bureaublad.
Wijzig in deze map de .dt2-/.id2 bestanden in .gif
Zo kan je uw emoticons bekijken.
Wanneer je de gewenste te verwijderen emoticon hebt gevonden, verwijder je die in deze map: C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Messenger\[[JOUW E-MAILADRES]]\ObjectStore\CustomEmoticons

Verwijder vervolgens de map van het bureaublad.

Ik denk dat ik een andere windows of iets in die richting hebt want de map C:\Users bestaat niet...

Wel kan ik komen in de map C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data, maar daarin zit geen map die heet Local.

Nog een ander idee?

Dit zal wel bestaan: C:\Gebruikers\%uw naam%\AppData\Local\Microsoft\Messenger\[[JOUW E-MAILADRES]]\ObjectStore\CustomEmoticons

Nee, die is er ook niet. Mapnamen zijn ook allemaal engels volgens mij op mijn computer.

Nog een poging: wat geeft dit als resultaat C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\%allemaal cijfers%\CustomEmoticons

Ik zie dan 5 mappen met vage cijfertjes die allemaal leeg zijn. Maar die had ik zelf leeg gegooid in een poging om het probleem te verhelpen maar het hielp niet echt.. :P
Ik kan me toch niet herinneren dat er een map inzat die heette customemoticons

Log je eens in bij WLM.
Ga vervolgens naar extra, emoticons. Kijk eens of die vervelende emoticon er tussen staat en probeer hem te verwijderen.

Hij staat ertussen, maar ik kan hem niet verwijderen, aangezien MSN denkt dat het een standaard emoticon is. Hij staat ook 1x bij standaard emoticons en 1x bij aangepaste emoticons. Bij allebei is er geen verwijder- of aanpasknop

Dit is een lastige. Ergens moet er een map bestaan waar die emoticons zich bevinden.
Ga eens naar Mijn Computer en typ in de map "zoeken": CustomEmoticons

Doe nog eens hetzelfde. Er zal onder zoekresultaten "geavanceerd zoeken" verschijnen. Klik daarop en vink "niet-geïndexeerde, verborgen en systeembestanden" aan.

Aah, dat doet et em! :p
Ik heb alles maar weggegooid, maar in ieder geval is mijn probleem nu dus opgelost, dus dankjewel voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan