MSN spam! Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricown

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Beste lezer,

Mijn probleem is zeer hinderlijk, telkens als ik elke dag een keer inlog op MSN krijg ik van mensen(stuk of 5) die niet in mijn lijst staan offline berichten(ik heb ook aangevinkt in Live Messenger dat dat niet zou kunnen, maar geen suc6) Ik heb gescand MAMB, mijn eigen virusscan maar ze vinden niks :O.

Nou is mijn vraag, hoe verwijder ik dit? Het is niet zo(denk ik) dat ik berichten stuur naar mijn vrienden, die hebben daar nog niks over gezegd. Dus ik denk dat het niet in mijn computer zit, maar misschien heb ik dit wel fout!

Nou heel erg bedankt voor jullie tijd:thumb:,

Ricardo

Gwn negeren. Waarschijnlijk hebben die personen virussen. Dus open nooit links die je niet kent vooral als ze maar 3 sec online zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit probleem ook gehad.

Het ligt niet aan jou. maar je moet de links nooit openen. als je eenmaal zo'n link hebt geopent heb jij het virusje ook.

Je vrienden kunnen het met http://www.hijackthis.nl/ Verwijderen.

Ok erg bedankt voor jullie andwoord, maar ik denk toch dat het probleem aan mij ligt. Het aparte is namelijk als ik inlog op mijn desktop heb ik nergens last van. Maar zodra ik inlog op m'n notebook wel. Het zijn ook geen contactpersonen van mij. Maar hotmail/live adressen, die ik helemaal niet ken.

Bedankt voor jullie tijd,

Ricown

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan