Msn Spy

Status
Niet open voor verdere reacties.

laudde

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Ik heb iemand op internet ontmoet, aardig persoon ect.
Nouja nu heeft ze zich tegen mij gekeerd. Op de een of andere manier kan ze al mijn msn gesprekken die ik voer met andere letterlijk naar mij toesturen.

Ik denk niet dat ik besmet ben met een keylogger ofzo. Ze heeft ook geen programma's op mijn pc gezet lijkt me want ik heb niets van haar geopent of gedownload.

Ik heb haar maar geblokeerd en verwijderd.
Toch vraag ik me af hoe dat kan?
En of ze het nu nog steeds kan zien..

Weet iemand hier iets?

Ik denk eerder dat het geen echt meisje is, maar gewoon een hacker die op je gegevens uit is.

Het kan dat ze je een trojan hebben toegestuurd, of een poort hebben geopend via een poortscan.

Heb je afbeeldingen van haar gekregen en geaccepteerd, of ook maar iets in die richting ??

Ik denk eerder dat het geen echt meisje is, maar gewoon een hacker die op je gegevens uit is.

Het kan dat ze je een trojan hebben toegestuurd, of een poort hebben geopend via een poortscan.

Heb je afbeeldingen van haar gekregen en geaccepteerd, of ook maar iets in die richting ??

Laatst bewerkt:
Ja dan ken ik wel, maar waarom zou jij dat op iemand zijn pc gaan zetten.

Trouwens als ik je daarmee zou helpen zouden we strafbaar bezig zijn, dat is niet echt handig om dat dan via een forum te gaan bespreken vind je niet.

Ja dan ken ik wel, maar waarom zou jij dat op iemand zijn pc gaan zetten.

Trouwens als ik je daarmee zou helpen zouden we strafbaar bezig zijn, dat is niet echt handig om dat dan via een forum te gaan bespreken vind je niet.

Idd :D , maar vind het wel gek van dat "meisje" het moet wel een keylogger zijn kan niet zomaar

Laatst bewerkt:
Denk je dat ik voor nop je topic sluit? Probeer het dan niet ergens anders!

ofniet wat een debiel lekker slim bezig om dat via een forum te bespreken ;) maar ja moet nu gaan er zit een spinnetje op mn beelscherm ff doodslaan

Laatst bewerkt:
Wat een knuppel zeg, sorry mod wist niet dat ie eerder ook dit al geprobeerd heeft.

Bannen die zooi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan