MSN start automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Mijn MSN blijft automatisch opstarten. Ik heb de vinkjes al weggehaald bij " extra opties" in het msn messenger programma en ik heb de vinkjes verwijderd bij msmessenger in msconfig opstarten. En toch als ik even online ben verschijnt er een berichtje rechts in de hoek van iemand die denkt dat ik online ben op MSN.
In taak beheer onder processen staat dat het messenger programma is ingeschakeld. Rara hoe kan dat. Ik wil MSN graag uitgeschakeld hebben omdat er meerdere personen gebruik maken van deze computer.

Erik
 
bedankt voor het snelle antwoorden. Mario´s antwoord heb ik al verwerkt en ik denk dat dat een goede oplossing is. Naar de oplossing van Jozo kijk ik nog even verder, de link werkt wel maar dan moet je doorlinken naar een duitse site met een nederlandse vertaling en dat werkt niet. En Duits ben ik nog steeds niet goed in, dus kijk ik vanavond nog wel even.
bedankt tot zover.

Erik
 
Heb je toevalig NAV 2003 / 2004 op je pc staan? daar zit optie in "protect MSN" ofzo, die onzin start het proces MSN zonder dat je hem zelf ziet, dit kun je weer uit zetten.
 
Ja, ik heb gisteren NAV2004 geinstalleerd, ik ga daar ook nog even kijken. Alhoewel ik het op het eerste oog niet zo snel kon vinden. Wel dat NAV 2004 messenger ook scant op virussen maar nog niets over opstarten.

Erik
 
thank you. Nu kan ik precies zien wat aan of uitgeschakeld is.

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan