MSN Update!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

netvlieg

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Op dit moment is er een nieuw virus waarvan ik de naam niet van heb kunnen vinden via MSN en Adaware bezig. Op dit moment is MSN bezig met een grootschalige update waardoor MSN al de hele dag gedeeltelijk of helemaal onbereikbaar is. Deze update zal tot 18:00 duren wanneer je geen Adaware hebt geinstalleerd en kan nog een paar dagen duren als je Adaware wel hebt geinstalleerd *verwijder adaware :p*

zou leuk zijn als je een bron bij deze informatie noemde

Wow, dit zegt mijn broer me net :D

echt vaag man. Vanmiddag sprak *** mij aan, dus ik begin terug te praten staat er ineens dat *** het gesprek heeft verlaten en dat een of andere spanjaard is toegevoegd
*** says:
begint die malloot in het spaans tegen me te praten
*** says:
echt vaag man

Dat MSN eruit lag klopt, en Ad-aware heb ik ook. Het verband is daartussen is mij ook niet duidelijk.

@Smartguy: Zoiets had ik eerst ook. Een zusje van iemand bij mij uit de klas begon dan tegen iemand op zijn msn te chatten en voegde dan een neef toe en verliet zelf het gesprek. Dus ik denk dat het bij je broer ook zoiets is.

Wat jullie beschrijven zijn denk ik volledig " computergestuurde " progjes die zich in de gesprekken mengen.Is onlangs een reportage van op de radio geweest.Of het helemaal 1 op 1 loopt is moeilijk te beoordelen.

Bij Smartguy zou het best kunnen. In mijn geval niet, daar had het zusje van de eigenaar van die MSN van toegegeven dat zij dat handmatig bij iedereen gedaan had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan