msn vandaag grrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik heb msn messenger 7.0 en iedere keer wanneer ik het vinkje bij "msn vandaag weergeven bij het opstarten" weghaal komt het de volgende keer dat ik msn start weer terug

is hier iets tegen te doen? behalve spyware zoeken want daar heeft het volgens mij niets mee te maken

alvast bedankt voor jullie hulp

Als je msn afsluit, hoe doe je dat?

Meld je wel eerst af?
Het kan namelijk zo zijn dat eventueele veranderingen aan instellingen niet worden opgeslgen als je niet eerst afmeld.

ik druk echt wel op toepassen hoor :D en eerst meld ik me af en daarna sluit ik de pc af.

maar ik zou liever iets weggooien dan iets toevoegen, dus is er geen andere oplossing behalve dat a-patch doen? bijvoorbeeld iets verwijderen in het register ?

Je kan waarschijnlijk wel iets in het register veranderen, maar ik zou niet weten wat:confused:

Met A-patch kan je een aantal dingen aanvinken en dan wordt msnmsgr.exe gepatcht.

beetje laat :) maarja, ik heb nu gepatched

maar het werkt niet hoor ik krijg nog steeds die vervelende msn vandaag iedere keer als ik msn opstart

en als ik het vinkje bij "ik wil buzzers kunnen verzenden en ontvangen" weghaal dan komt dat de volgende keer ook weer terug

weet iemand anders nog wat?

Probeer het volgende is:

Problemen met instellingen van MSN.

Als je problemen hebt met instellingen die goed zijn ingesteld, maar niet werken kan dit de oplossing zijn:

Geef eerst de verborgen bestanden weer (verkenner>extra>mapopties>weergave. Dan even naar beneden scrollen en '''verborgen bestanden en mappen weergeven'' aanvinken).
Ga nu naar de map C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Credentials en verwijder de map Credentials. Start daarna de computer opnieuw op en de instellingen zijn ge-reset. Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg, maar zijn weer terug als je ze een keer hebt gebruikt. Zorg er dus voor dat je het wachtwoord weet van een account die eventueel automatisch aanmeld. Zonder dat je het wachtwoord hoeft in te voeren.

Succes:)

ik heb die map verwijderd hoor ook al stonden er geen bestanden in.

maar het heeft niks geholpen.

iemand anders nog een suggestie?

Misschien heb je het al geprobeert maar als dit niet zo is mag je dat doen:

Verwijder msn en installeer deze opnieuw.
Verwijder msn via software.
Start opnieuw op
Verwijder de mappen van msn die op je harde-schijf staan.
Je zou er nog even een registercleaner overheen kunnen halen (eigen keuze).
Start opnieuw op.
Download de nieuwste versie van msn (7.0.0816) en installeer deze.
Start opnieuw op en probeer het nog een keer.

De eerste keer krijg je zoiezo msn vandaag (ook als het vinkje er niet staat). Haal het vinkje weg en meld af. Probeer het daarna nog een keer.

Het klopt dat de map credentials leeg was.

Succes:)

ik heb mijn msn geuninstalled en alles weggegooid evenals een registercleaner erop los gelaten maar nadat ik hem opnieuw geinstalleerd heb blijft het probleem toch nog bestaan
msn vandaag blijft bij iedere start van msn in beeld springen en dat vinkje bij die buzzers komt ook iedere keer terug:confused:

msn grrrrrrrrrr iedee

Als je ccleaner of een andere cleaner hebt en die haal je er over,heb je kans dat msn vendaag weer komt omdat ccleaner of een andere cleaner de msn instelingen ook wel eens weg veegd, inckusief de opdracht msn vandaag NIET weergeven.

bij ccleaner heb ik bij aplicaties msn mesenger niet aangevinkt zodat hij dat overslaat,kijk eens bij je cleanertje bij opties of je msn ook kan laten overslaan zodat hij de gegevens niet weg-veegd .

IK hoop dat het dan goed is,bij mij in iedergeval wel

:)

zoiets vermoedde ik ook al :)
maar nu weet ik het zeker, bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan