msn verdwijnt en stuurt zelf berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

stien79

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo,

ik heb sinds gisteren het volgende probleem: elke keer ik aanmeld verstuurt msn een foto naar alle contactpersonen die online zijn. Ikzelf ontvang ook een foto als bepaalde personen aanmelden. Enkele minuten ver in een conversatie sluit msn het chatvenster zonder enige verwittiging. Als ik msn laat open staan en niet onmiddelijk een contactpersoon aanspreek, kan ik later geen gesprekken meer voeren, ik kan wel klikken op de contactpersoon, maar het chatvenster gaat niet open.
Met andere woorden, msn sluit te pas en te onpas en stuurt zelf foto's door naar alle online contactpersonen.

Ik heb zonet de oude versie verwijderd, geen idee welke versie sorry hiervoor, en via hotmail.com de laatste nieuwe geinstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Iemand hetzelfde probleem al tegen gekomen en de oplossing hiervoor gevonden?

alvast bedankt,

groetjes,

stien

Ik had dit probleem ook ik heb eerst naar iedereen gestuurd niet op de links te klikken en toen heel simpel:
systeemherstel gedaan en Malwarebytes' Anti-Malware er 1 scan op laten doen ik vond 14 infecties en nu is mijn probleem opgelost.

Malwarebytes' Anti-Malware is een gratis programma ik weet jammer genoeg niet waar je het kunt downloaden, ik heb het van men pa.

hoop dat het helpt,

Mvg,
Mldragon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan