Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren had hetzelfde bericht zich in mijn "automatisch antwoord bij afwezigheid"-tekstvak genesteld en zichzelf vandaaruit verzonden naar al mijn contactpersonen. Doffe ellende! Nog doffer: vandaag kon ik een halve dag lang niet in mijn eigen hotmailbox. Na aanmelding verscheen het bericht: "De toegang wordt je op dit moment geweigerd" of iets in die trant. Ik in paniek (ik gebruik die mailbox voor mijn werk, hou er mijn agenda in bij... dacht al dat ik er nooit meer zou ingeraken). Maar uren later kreeg ik dan (onverwacht) wèl weer toegang. Wat ik gisteren al had geprobeerd: mijn paswoord vervangen door een ander (sterker) paswoord. HitmanPro op mijn PC losgelaten: signaleerde geen probleem. Vandaag de WindowsUpdate KB946648 geinstalleerd. Wat denken jullie? Moet ik nog andere maatregelen nemen? Zou niet graag mijn mails, contactpersonen, agenda... enz. kwijtraken!!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.