Msn verwijderdt nu is Hulp op afstand weg..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
365
Hoi,

voor probeem zie tietel, hoe moet ik weer hulp op afstand krijgen?
 
Al hier gekeken? Rechtsklik deze comp./eigenschappen/verbindingen van buitenaf/vinkje bij de bovenste.
 
hulp op afstand vereist enkel Windows messenger (of beiden) maar niet persé MSN messenger.
 
C@rlo zei:
hulp op afstand vereist enkel Windows messenger (of beiden) maar niet persé MSN messenger.


Het spijt me mijn fout, ik heb windows messenger verwijderd....

Wat moet ik nu doen?
 
Verhaaltje van Buffy:

1) Windows Messenger

IM client die standaard is ingebouwd in Windows XP. Niet te vinden in de softwarelijst. Wordt vaak als irritant ervaren, omdat de meeste mensen liever MSN Messenger gebruiken (zie 3) en geen twee Messengers naast elkaar willen hebben, en omdat Windows Messenger vaak hardnekkig wil blijven opstarten met Windows en Outlook Express.

Verwijderen/uitschakelen van Windows Messenger kan op verschillende manieren:

a) Schakel Windows Messenger uit (als die aanstaat).
Ga naar Start -> Uitvoeren. Kopieer de volgende regel en plak deze in de balk:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%/INF/msmsgs.inf,BLC.Remove

Druk op Enter.

b) Dit script van Doug Knox doet hetzelfde: http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

c) Met dit tooltje, ook van Doug Knox, kun je Windows Messenger verwijderen of uitschakelen: http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_mess_disable.htm

Twee kanttekeningen:
  • Als je Windows Messenger verwijdert, werkt 'Hulp op afstand' niet meer. Wil je geen last meer hebben van Windows Messenger maar de mogelijkheid tot hulp op afstand behouden, gebruik dan het bij c genoemde tooltje en kies voor 'disable' in plaats van 'remove'.
  • Na het verwijderen van Windows Messenger wordt dit programma via WindowsUpdate aangeboden als optionele update. Indien gewenst kun je het langs die weg opnieuw installeren. Je kunt Windows Messenger ook opnieuw installeren via Configuratiescherm > Software > Windows onderdelen toevoegen toevoegen of verwijderen (mits je de cd van XP bij de hand hebt).
 
Hulp op afstand kan ook via mail scroll naar beneden
succes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan