msn verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter kate
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kate

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Hallo,

Ik heb zowel MSN 7.5 als 6.2 op mijn pc staan. Ik wil de versie 6.2 verwijderen via confirguratiescherm - software, maar dat lukt me niet....

'de funcite die U wilt gebruiken, bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is'

of als ik op annuleren druk

'de installatiebron voor dit product is niet beschikbaar. Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt'

Weet iemand raad?

Alvast bedankt!

Staat 6.2 ook echt op de pc of alleen in de softwarelijst ?

ik kan er effectief mee werken dus.... niet alleen in softwarelijst

Het probleem zit hem in het twee maal draaien van verschillende versie's van MSN Messenger.

Verwijder MSN Messenger 7.5 via software.
Verander de map van MSN Messenger 6.2 terug naar de originele naam.
Verwijder MSN Messenger 6.2 via software.

Installeer nu de MSN Messenger die je wilt gebruiken.

Eén enkele versie geeft minder problemen;)
Je kan ook gewoon patchen zodat je MSN Messenger meer keer kan openen.

IK wil msn weg hebben ..!!!!

iemand heeft onbewust msn op m,n pc gezet,ik heb er niets te zoeken en wil het WEG hebben!!!!telkens als mijn pc op start komt die vervelende toestand van msn!!!aan bevolen programma,s helpen niet om het weg te krijgen,Wat nu???? hamer pakken???

Start->configuratiescherm->software en daar MSN Messenger verwijderen.

Of bedoel je Windows Messenger??

Ok, versie 7.5 is verwijderd.

Wat bedoel je met
"Verander de map van MSN Messenger 6.2 terug naar de originele naam"
Wat is die originele naam?

De map van MSN Messenger 6.2 heeft een andere naam gekregen. Anders kan je niet twee versie's van MSN Messenger installeren. Verander de map van MSN Messenger 6.2 in de naam MSN Messenger

msn staat niet in

Ik wil msn verwijderen maar staat niet in conf/software dusd kan ik niks weg halen!
Toch een hamer???maar. bando,tje

Waarschijnlijk heb je het toch over Windows Messenger en die staat idd niet in Software:
1) Windows Messenger

IM client die standaard is ingebouwd in Windows XP. Niet te vinden in de softwarelijst. Wordt vaak als irritant ervaren, omdat de meeste mensen liever MSN Messenger gebruiken (zie 3) en geen twee Messengers naast elkaar willen hebben, en omdat Windows Messenger vaak hardnekkig wil blijven opstarten met Windows en Outlook Express.

Verwijderen/uitschakelen van Windows Messenger kan op verschillende manieren:

a) Schakel Windows Messenger uit (als die aanstaat).
Ga naar Start -> Uitvoeren. Kopieer de volgende regel en plak deze in de balk:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%/INF/msmsgs.inf,BLC.Remove

Druk op Enter.

b) Dit script van Doug Knox doet hetzelfde: http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

c) Met dit tooltje, ook van Doug Knox, kun je Windows Messenger verwijderen of uitschakelen: http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_mess_disable.htm

Twee kanttekeningen:
  • Als je Windows Messenger verwijdert, werkt 'Hulp op afstand' niet meer. Wil je geen last meer hebben van Windows Messenger maar de mogelijkheid tot hulp op afstand behouden, gebruik dan het bij c genoemde tooltje en kies voor 'disable' in plaats van 'remove'.
  • Na het verwijderen van Windows Messenger wordt dit programma via WindowsUpdate aangeboden als optionele update. Indien gewenst kun je het langs die weg opnieuw installeren. Je kunt Windows Messenger ook opnieuw installeren via Configuratiescherm > Software > Windows onderdelen toevoegen toevoegen of verwijderen (mits je de cd van XP bij de hand hebt).
Alle soorten Messengers op een rijtje: Windows Messenger, Messenger Service, MSN Messenger, Messenger Plus

alles gehad geen wis resultaat!!!!!!!!!!!

alle bestanden van int,net enz heb ik gehad en uitvoeren zegt:kan niet vinden!!!!IK word GEK van die MSN!!!!!!

Doe is Ctrl+Alt+Del en klik op het tabblad "Processen".

Kijk daar of: msmsgs.exe er tussen staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan