MSN Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azerath

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
hej,

ik had het msn virus waar over gesproke is door mijn achterl**** broer,
nu ik weet niet zeker of hie weg is maar ik had AVG laten scanne en ik kreeg een virus te voorschijn namelijk Downloader.small.sth...
allemaal goed en wel, na de scan quarantine.
ik doe een nieuwe scan komt hetzelfde virus terug met dezelfde naam tevoorschijn maar op een andere plaats.
en hij zegt elke keer dat hij goed in quarentine gezet is.

nu is mijn vraag,

Kan dit na een tijd schade aan mijn pc brenge ?
Hoe krijg ik dit ding weg ?

Grtz,
Azerath

Edit: Na een 4de en 5de scan vind hij het virus niet meer, maar het ik heb nog altij het probleem

Laatst bewerkt:
Achja Vele mensen krijgen dit, ik raadde gewoon altijd een systeemherstel aan en dat werkte perfect en nam minder tijd in beslag.
Het is een Virus dat gemaakt is om in MSN te werken en nergens anders MAAR een virus is nooit goed voor je computer :)

-D

ik heb die virus ook gehad en die bleef terugkomen, heb systeem herstel gedaan maar hij bleef er gewoon in, want het zit in de keys om te weten welke het is moet je effe spyware doctor downloade die scant ook goed in de keys en geeft aan welke het is zodat je die kan verwijderen:) wel goed kijke welke key geinfecteerd is anders kan je echte probleme krijge met je computer:eek:

dat werkte bij mij ook heb er geen last meer van:D

als dit allemaal ook niet werkt is gewoon alles volledig opnieuw installeren dat is zo gedaan, effe belangrijke documenten en programma's op een usb of externe harde schijf opslaan, zodat je alles gewoon nog hebt:thumb:

Ja ik deel mijn mening met Joene20.
Gewoon even alles opnieuw installeren, en je hebt dan weer een snellere pc erbij ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan