MSN virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie21496

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Zojuist( dus 5 minuten geleden) heb ik van een nederlandse vriend op msn het volgende bericht gekregen:

Omdat hij daarna offline was ga ik er van uit dat hij ten prooi is gevallen aan een virus. Ik heb niet op de linkgeklikt, dus ik weet niet helemaal zeker of dit een virus is(ik raad u aan dat niet uit te vogelen)

met vriendelijke groet,
Robin

Zojuist( dus 5 minuten geleden) heb ik van een nederlandse vriend op msn het volgende bericht gekregen:

Omdat hij daarna offline was ga ik er van uit dat hij ten prooi is gevallen aan een virus. Ik heb niet op de linkgeklikt, dus ik weet niet helemaal zeker of dit een virus is(ik raad u aan dat niet uit te vogelen)

met vriendelijke groet,
Robin

jawel het is een virus hoor Nooit openen die dingen ook als je vriend of vriendin ofline is dan nog zeg dan ook tegen hem dat hij waarschijnlijk die virus heeft

hij woont 200 KM verder maar goed... heb er nog eentje:

ik zeg nooit openen mijn ouders hebben dus na 4 maanden van die virus tehebben had ik dus de pc van mijn ouders opnieuw packard bell recovery erover heen moeten draaien

dus ik weet niet helemaal zeker of dit een virus is(ik raad u aan dat niet uit te vogelen)

gewoon doen google chrome wel eerst als standaartaart browser instellen ik heb al honderd keer op dat soort linkjes gedrukt nog nooit wat gebeurt en anders heb ik altijd nog een goeie virus scanner (650 kb werkgeheugen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan