MSN Volledig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwere Bericht

Die Verslaafde weet bijna niks af van Firewalls en Blokkades...
Maar met dat internet opties kan ik niet doen..---> onbeperkte sites ---> ik heb Netscape...

Ik heb ook geen firewall of virusscanner op m'n PC

Waar ken ik er eentje halen???
Maar t moet er eentje zijn die ik volledig kan vertrouwen..
:cool:

En als ik een firewall installeer dan werkt Casema Internet niet meer en dat is over de KABEL :(

Wie o Wie kan mij volledig helpen met deze BIG PROBLEM :o

:thumb:

thnx

De beste virusscanner is de Northon Family Edition, overal te koop in pc winkels. Daar moet je je wel aanmelden als supervisor, de rest als gewoon gebruikers. Met dit program kun je de site perfect blokkeren en raakt ze zo wel van haar verslaving af.

?????

sorry maar ik zoek iemand die mij uit kan leggen hoe ik die poort block van MSN messenger...

via een firewall

of een programma weet

a) je download zone alarm
b) je instaleerd zone alarm
c) je stelt de opties in van zone alarm
d) je blokkeert de poort die msn gebruikt, blokkeer dan ook meteen even de poorten voor trillian etc.

zone alarm

als ik zone alarm download dan kan ik geen verbinding meer maken met Casema Internet....

En wat is die poort dan...

Die poort is in elk msn chat programma 1863:
Standaard poorten

Makkelijkste is met een firewall de firewall poorten blocken die in bovenstaande links staan,
wil je het helemaal goed doen, dan zorg je voor NIS2003/NPF2003 en installeer je die met de parental controll en zet je deze aan zodat ze niets geen poorten/teostemmingen meer kan geven/aanpassen.
Zet in NIS dan als laatste in de options, tab general, de password protection aan en geef een wachtwoord op.

Hierna nog de rechten in windows voor deze gebruiker finetunen zodat er geen ander chat programma geinstalleren kan worden en ze zit bestwel vast.

Mag hopen dat ze je mag, zullen wel klappen vallen anders... :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan