msn voor ubuntu 8.04?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
473
weet iemand hoe ik msn in ubuntu 8.04 kan installeren??? heb geprobeerd amsn te downloaden maar het gaf geen resultaat..
dus als iemand weet hoe het moet hoor ik het graag:thumb:
 
bedankt voor het antwoord..
zal vanvond wel ff uitprobere..:thumb:

k geef nog wel door of het is gelukt :)
 
kopete heb je ook nog, dat is iets uit KDE maar ik denk dat dat ook perfect werkt, en idd is PIDGIN, die er standaard inzit ,normaal gezien perfect.
 
bij installeren/verwijderen ff zoeken op AMSN en installeren
is een msn cloon :)
 
ga naar toepassen kies optie installeren/verwijderen daar vul je in het zoekveld AMSN
wel ff bij tonen alle beschikbare programma`s kiezen
 
weet ook hoe iemand 3d desktop kan doen??
k heb ubuntu net nieuw geinstalleerd en moet nog veel lere:eek: dus als iemand weet hoe het moet hoor ik het graag..

alvast bedankt..:thumb:
 
die zelfde synaptic openen (system-administration-synaptic packet manager) (of je kan ook een terminal open of alt+F2 drukken en typen: sudo synaptic) en dan zoeken naar compiz.
Als je 7.10 gutsy hebt moet je de ccsm hebben en als je de 8.04 hardy (de laatste nieuwe) dan moet je simple compiz fudion settings hebben een ccsm( compiz config settings manager) en al de plugins niet vergeten( main en extra)

Dan ga je een nieuw item krijgen onder system-preferences en dat zou advanced desktop settings moeten zijn en daar kan je dan al je effecten instellen, het zal wel een paar weken duren voor je alles gewoon bent, maar hou vol en je zal er veel plezier en trots aan over houden :thumb:

En als je een cube wilt moet je desktop cube activeren (in de advanced dektop settings wat je net hebt toegevoegd) en dan moet je rechtsbeneden op je miniatuurweergaven van je desktoppen rechtermuisknop klikken en preferences kiezen en dan minstes 4 desktops instellen.

je moet ook naar system-preferences-appearence en dan het laatste tabblad(visual effects) kiezen en custom selecteren, die zou er na de installatie van het bovenstaande moeten zijn bijgekomen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders vraag je het nog maar eens:), ik wil gerust stap voor stap alles met jou overlopen als dat gemakkelijker en duidelijker zou zijn :)

En welkom bij linux
 
oke bedankt ik zal het wel proberen toe te passen..

en nog een vraagje:eek::eek:

mijn beeld resolutie is egt vaag.. ik heb egt hele grote letters en taakvensters.. kan ze ook niet kleiner krijgen terwijl ik togh de driver heb geinstalleerd:confused: ik heb van alles gezocht maar kon nie vinde.. als je me ook hierbij kunt help zou ik heel fijn vinde:D
 
oke bedankt ik zal het wel proberen toe te passen..

en nog een vraagje:eek::eek:

mijn beeld resolutie is egt vaag.. ik heb egt hele grote letters en taakvensters.. kan ze ook niet kleiner krijgen terwijl ik togh de driver heb geinstalleerd:confused: ik heb van alles gezocht maar kon nie vinde.. als je me ook hierbij kunt help zou ik heel fijn vinde:D

system-preferences-screen resolution
 
iemand nog een verzoekje??:eek:

emerald downloaden :) das voor je windows aan te passen
http://www.gnome-look.org/ deze site moet je home site zijn als je je systeem wilt pimpen :p

om een emerald theme te installeren moet je het downloaden (onthoud de locatie waar het staat) en dan emerald openen (system-preferences-emerald) daar install theme selecteren en dan naar de locatie van het gedownloade theme gaan

om icons te installeren gebruiken we dezelfde homepage om icons te downloaden:p maar dan gaan we naar system-preferences-appearence en dan selecteren we daar install en dan gaan we naar de map navigeren waar het instaat (laat het gedownload pakje ingepakt, dat is normaal een tar.gz, dus voor het downloaden gewoon kiezen voor save te disk)


als je dan een beetje de terminal gewoon bent kan je me nog eens roepen om een compiz screensaver en 3d plugins te installeren (maar deze zijn instabiel en er is dus een klein risico dat er iets zou kunnen mislopen)
 
nog eentje :)
als je vaak op youtube zit zal je al hebben gemerkt dat die filmpjes het niet doen
naar synaptic gaan en zoeken naar gstreamer en daar de benodige plugins uit installeren (staat meestal wel in de omschrijving voor wat het goed is, mp3 wav ogg etc)
 
ik heb de 3d desktop voorelkaar gekregen.. maar me ubuntu crashte dus moest ik opnieuw installeren en poef.... me resolutie is heel goed :D en heb weer gelijk 3d desktop ingestled :D:p

bedankt voor alle hulp allemaal :thumb:
 
als ik jeulie was had ik AMSN gekozen die is echt heel handig.
ik heb ook van iemand gehoord dat je met WINE.

MSN 7.5 kan instaleren en gebruiken heb het zelf niet gedaan
 
k heb ook AMSN geinstalleerd :p het werkt perfect bij mij.. geen problemen gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan