MSN Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarKing

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Hey hallo,

Ik heb ff een vraag ik wil op school msn dat kon eerst dus ook doordat er een lek in het schoolnetwerk zat. Maar nu hebben ze alles geblokt alleen port 8080 niet.

Ook is www.sprintbiz.com geblokt dus jullie weten al wat ik wil vragen weet een van jullie hoe we toch kunnen msn met msn en niet via een site ?

Want we hebben alles af gezocht hoe we het kunnen doen maar het lukt maar niet en als we wat hebben dan kan er elke keer maar een online weten jullie wat ?

Alvast bedankt

is het misschien mogelijk dat je een versie van MSN download en dit vervolgens op cd brand.

Cd mee naar school nemen en installeren.

Geplaatst door Disturbed
is het misschien mogelijk dat je een versie van MSN download en dit vervolgens op cd brand.

Cd mee naar school nemen en installeren.

Dat zal niet veel uitmaken denk ik, ik neem aan dat het er om gaat om op school verbinding te kunnen krijgen met MSN, en dat zal ook niet gaan lukken als je hem eerst op CD brandt hoor:D.
Maar goed, zo'n soort vraag is al eerder gesteld hier op helpmij, en volgens mij is er niet echt een oplossing voor.

De netwerk/systeembeheerder zal wel hele goede redenen hebben om die poorten te blokken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan