msn vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter coby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coby

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Kan iemand mij helpen want ik kan op msn mijn hotmail. account niet openen en als ik dan nu : het wachtwoord vergeten : aanklik dan krijg ik bij de geheime vraag : wie is william en dat is niet mijn geheime vraag. Heb ook vaak niet kunnen inloggen op deze account sinds enkele dagen.Heb het erge vermoeden dat er iemand anders op mijn hotmail.account zit en die gene kan dan ook bij prive e-mail adressen waaronder klanten van mijn werk. Hoe kan ik dit , voor mijn een zeer groot, probleem oplossen?

Waarschijnlijk ben je gehacked zoals je al vermoed.
Zoiets heb ik ook eens gehad met een mail adres van mijn dochter. Ik heb toen Hotmail gemaild en gevraagd om e-mail adres te "resetten" zodat ik weer een nieuw wachtwoord kon aanmaken. Hoe het toen precies is gegaan weet ik niet meer.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Suc6

DelPietro:thumb:

gehacked

Vraagje delpietro : was je alles kwijt toen jouw dochter e-mail account weer geactiveerd was en weet jij misschien hoe je dit kan voorkomen?

Met vriendelijke groeten

Ik had toen alles weer terug. Het waren een paar jongens uit haar klas, bleek later.
Voorkomen?? Misschien een heel lastig WW dat niemand weet. En een vraag met antwoordt dat voor een ander ook niet uit te komen is. Anders weet ik het ook niet.

Groeten,

DelPietro:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan