MSN vs Windows Profile (contacten opeens uitgenodigd)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Vandaag zat ik wat rond te klikken op Windows Profile totdat ik bij uitnodigingen ging kijken, daar had ik een uitnodiging staan. Maar voordat ik verder kon moest ik eerst mijn naam bevestigen, gedaan en vervolgens was de uitnodiging weg en toen zag ik opeens 6 vrienden in mijn profiel staan :confused:

Nu heb ik geen uitnodigingen verstuurd of geaccepteerd, dacht ik tenminste. Iemand enig idee hoe er opeens 6 mensen in me profiel kunnen staan?

Daarnaast de vraag, hoe kan ik mijn profiel volledig afschermen dus ook voor de vrienden en hoe kan ik vrienden uit men profiel verwijderen zonder dat ik ze uit msn verwijder?
 
Zelfde probleem..........

Ik wil ook dat mijn vrienden uit mijn profiel van MSN/Hotmail verdwijnen, zonder dat de contactpersoenen verwijderd worden.
Hoe doe ik dit?
Graag help..............
 
Ook mijn probleem

Bij mij net hetzelfde, ik heb helemaal geen behoefte aan dat profiel en ik krijg het allemaal niet weg. Het meest vervelende vind ik nog de meldingen van .... is nu vriend met....(x dagen geleden). Wie zit daar nu op te wachten. Ik in ieder geval niet en zou dus graag weten hoe ik hiervan af kan komen. (Ik had per ongeluk zo een ongevraagde uitnodiging aangeklikt).
Met dank voor een oplossing :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan