msn wachtwoord opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd1991

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Berichten
18
als je op msn gaat en je typt je e-mail in en je wachtwoord dan komt er te staan of je je wachtwoord wil opslaan. ik wou dat dus niet maar ik had denk ik niet egt goed gelezen wat er stond. dus heb ik op ja geklikt.

en weet er meschien iemand hoe je kan zorgen dat je je wachtwoord weer in moet typen en dat niet iedereen gewoon op mijn e-mail adres kan gaan.
 
kijk eens in msn bij extra>opties>privacy daar kun je aanvinken altijd om w8woord vragen dacht ik.
 
msn

hoi sjoerd

Mocht het eerdere bericht geen oplossing bieden dan is er nog een andere optie.
Daarmee verwijdert je overigens ook andere gebruikersnamen en wachtwoorden die Windows mogelijk opgeslagen heeft.
Zorg er eerst voor dat je in de verkenner verborgen bestanden en mappen zichtbaar maakt (via menu-optie Extra naar Mapopties, tabblad Geavanceerd).
Ga dan naar C:\Documents and Settings\[gebruikersaccount]\Application Data\Microsoft\Credentials.
Verwijder hier de map Credentials, en je bent ook uw gebruikersnaamgeschiedenis in MSN Messenger kwijt.

Start te computer opnieuw op en MSN zal je weer vragen je opnieuw aan te melden vink dan niet wachtwoord onthouden aan..

:thumb: ConTra :thumb:
 
andere mogelijkheid

het was volgens mij ook met een iets minder rigoreuze methode mogeijk geweest. over de sterretjes een fout wachtwoord typen en dat laten bewaren. De volgende keer krijg je te horen dat het wachtwoord niet goed is en dan type je het goede. op de vraag wachtwoord bewaren zeg je dan nee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan