Msn: Wachtwoord vergeten maar kan niet worden opgevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter bas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2010
Ik ben mijn msn wachtwoord vergeten. Als ik klik op wachtwoord vergeten moet ik mijn e-mail adres invoeren, als ik dat heb gedaan stuurt msn de instructies voor het instellen van een nieuw wachtwoord naar het adres waar ik niet op kan. Hoe kan ik mijn wachtwoord terug krijgen? P.S. Ik weet mijn geheime vraag nog wel

69406329.png

Zodra ik op 'Forgot your password?' klik, krijg ik bovenstaand scherm. Krijg jij die niet?

69406329.png

Zodra ik op 'Forgot your password?' klik, krijg ik bovenstaand scherm. Krijg jij die niet?

Nee die krijg ik niet, volgens mij is er iets misgegaan met het invoeren van een alternatief e-mail adres, dat ik hetzelfde adres heb ingevoerd als waar ik op dat moment op zat en dat mijn geheime vraag het het daardoor niet meer doet

Welke webbrowsor gebruik je op dit moment?
En heb je al andere gebruikt!

Dus toen jij registreerde op voorbeeld@hotmail.com, heb jij als alternatiefe email ingesteld voorbeeld@hotmail.com, en daardoor zou ook je geheime wachtwoord niet werken?

Mijn opties houden hierbij op, enige wat ik je nu kan adviseren is contact op nemen met Microsoft, aangezien die het spul beheren. Ik zou alleen niet weten op welk adres, of waar dat kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan