MSN wachtwoord vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Omdat ik op het werk soms ook msn gebruik vind ik het vervelend als iedereen mijn messenger zomaar kan openen. Ik kan echter niet vinden hoe ik het wachtwoord standaard kan opgeven wanneer ik mij aanmeld.

Misschien een idee om de automatisch aanmelden en wachtwoord onthouden uit te zetten?

Begrijp ik maar kan die functie niet vinden onder opties

Gewoon je MSN opstarten en hij logt dan automatisch aan, klik je op Aanmelden annuleren.

Vervolgens kun je vinkjes aan-/uitzetten dacht ik.

Gaat echt niet. Automatisch aanmelden annuleren gaat wel, maar wanneer ik hem aanvink in het Startmenu MSN dan hoef ik geen wachtwoord in te voeren en dit wil ik per se WEL, want ik zit openbaar. Ik wil dat ie telkens vraagt om mijn wachtwoord maar zie dat nergens vermeld staan.

Beste Devil ik zie dat je op deze vraag al eerder hebt beantwoord, maar kennelijk begrijp je niet goed wat er echt bedoeld wordt. Het automatisch aanmelden kun je inderdaad uitvinken bij het opstarten, maar wanneer je msn opent gaat ie toch nog automatisch inloggen zonder dat ie vraagt om een wachtwoord en dit wil ik per se elke keer als ik inlog.

Dan moet je zorgen dat hij je wachtwoord niet onthoudt.

Misschien voor een vorige MSN-versie (ik gebruik het nooit meer), maar wie weet nu ook nog:

Je kunt onder configscherm> gebruikersaccounts > Mijn .NET Passport wijzigen > Netwerkwachtwoorden beheren
Het mailadres wat dus steeds vanzelf inlogt verwijderen.

Edit; Nee, wacht even, sinds de komst van WindowsLive is dat allemaal veranderd denk ik. Je zult nu naar je Hotmailadres dat gekoppeld is aan MSN moeten gaan en daar een vinkje zetten dat je e-mailadres en www niet onthouden mogen worden

Laatst bewerkt:
Thuis gebruik ik LIVE maar op het werk zit die oude er natuurlijk nog op. Ik krijg dat maar niet veranderd.

Ik heb m'n MSN even opgezocht en afgestoft, ik heb versie 7,5 - ik hoop jij ook

Log in en ga naar Extra - opties - tabblad algemeen en haal daar vinkjes weg indien nodig. Toepassen en OK natuurlijk

Ga dan naar Bestand en klik op Afmelden. Dan kom je in je inlogscherm en daar kun je aanvinken zoals je het wilt hebben. Mij vergeten gaf bij mij al dat alle vinkjes verdwenen.

Heb het even getest en zou moeten werken.

Succes!

Laatst bewerkt:
Dit lukt niet met die oude versie van 4,7 dacht ik. Kijk thuis heb ik gewoon Live erop staan, maar op je werk of zo is dat vaak de standaardversie. Toch moet het volgens mij mogelijk zijn om die ook standaard te voorzien met een wachtwoord alleen lukt dit niet via opties....:(

Jouw opmerking over versie 4,7 deed een belletje rinkelen: ik denk dat jij het hebt over Windows Messenger (eigenlijk wel logisch voor een pc op je werk) en Tha Devil en ik geven je alsmaar de instellingen voor MSN Messenger....
Spraakverwarring dus.

Helaas kan ik je daar niet mee helpen, ik heb dit programma niet meer op mijn pc staan. Ik neem aan dat ook de Help functie in dit programma je niet verder kan helpen?

Nee helaas toch had ik op mijn oude werkplek wel de mogelijkheid dit aan te passen. Hopelijk weet iemand hoe dit werkt met Windows Messenger. Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan