Msn wel op desktop niet op notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardovw

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Berichten
257
Ik heb sinds vandaag een nieuwe router, gedeeltelijk draadloos en een gedeelte bedraad. Nu kan ik wel msn verbinden op mijn desktop pc maar niet op mijn notebook(geeft constant aan, fout 00XXX of zoiets en dan de mogelijkheid tot opnieuw, annuleren of foutopstoren of zoiets ) . Ik kan wel gewoon op internet met mijn notebook.

Iemand een idee?

Alvast bedankt,

Ricardo
 
Laatst bewerkt:
Heb je na de download op openen geklikt, of opslaan?
Openen geeft ie zelf aan.
Heb je hem van de andere pc gekopieerd met een andere windows?
 
nee... ik heb hem gewoon echt gedownload en geïnstalleerd. Hij is gewoon helemaal goed want ik heb er eerder wel mee op msn gezeten. Maar nu na de nieuwe activatie van de router lukt het nier meer.
 
Dit vond ik nog:

Als je je achter een firewall of in een lokaal netwerk (LAN) binnen een bedrijf bevindt, worden MSN Messenger en andere programma's voor berichten mogelijk geblokkeerd door de firewall of de beveiligingsbepalingen van het bedrijf. Vraag de netwerkbeheerder om je te helpen. Meer informatie over de poorten die een netwerkbeheerder moet openen voor MSN Messenger vind je in "Handleiding voor netwerkbeheerders" in de Help (Help | Help-onderwerpen |


help

Ik snap alleen niet welke help :confused:
 
nee zit ik niet.... het heeft waarschijnlijk met mijn norton 2004 te maken... maar ook als ik die uitzet lukt het nogsteeds niet.. dus?
 
Nogmaals de uitleg: Mijn laptop die een draadloze verbinding heeft naar de router kan gewoon op internet maar niet op msn. Hierin geeft hij fout 0x81000306. Soms geeft hij niet eens een foutmelding maar meldt hij gewoon niet aan.

verder heb ik nog 2 gewone pc's gewoon met utp kabel verbonden aan netwerk en daar heb ik geen enkel probleem om in te loggen op msn.

De router is "Sitecom WL-025.

Virusscanner "Norton Antivirus 2004" (geheel up-to-date) Bij uitschakeling van dit programma blijft het probleem zich voordoen.

Iemand hetzelfde meegemaakt of iemand een oplossing?

Alvast bedankt....

Ricardo
:)
 
Nogmaals de uitleg: Mijn laptop die een draadloze verbinding heeft naar de router kan gewoon op internet maar niet op msn. Hierin geeft hij fout 0x81000306. Soms geeft hij niet eens een foutmelding maar meldt hij gewoon niet aan.

verder heb ik nog 2 gewone pc's gewoon met utp kabel verbonden aan netwerk en daar heb ik geen enkel probleem om in te loggen op msn.

De router is "Sitecom WL-025.

Virusscanner "Norton Antivirus 2004" (geheel up-to-date) Bij uitschakeling van dit programma blijft het probleem zich voordoen.

Iemand hetzelfde meegemaakt of iemand een oplossing?

Alvast bedankt....

Ricardo
:)
 
Heb je een firewall aanstaan? Als je hem hebt heb je het al geprobeerd als je hem uitzet? Is firewall voor Internet ingeschakeld bij XP? Probeer dat eens.

Groeten Jane
 
bedankt voor het meedenken probleem is verholpen.
Ik heb de driver voor de wirelesskaart geïnstalleerd, ik was in de veronderstelling dat die er al opstond. Maar ja.... gelukkig is het probleem verholpen. Bedankt allen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan