MSN wel verbonden maar niet kunnen chatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ Twente

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2003
Halllooooo allemaal

Ik (en met mij meerdere) hebben het volgende probleem. Ik ben gewoon ingelogd, maar als ik een tekst wil verzenden, dan krijg ik een foutmelding.

de tekst "hallo" kan niet aan alle geadresseerden worden verzonden.

De status-service geeft aan dat alle systemen stabiel zijn en draaien.
Wie weet er hoe je dit moet oplossen, of is dit een Server-fout, en moet je gewoon afwachten tot ze daar bij MSN wakker worden?

Greets DJ Twente

Ik heb het zelfde probleem.
Ook het inloggen duurt heel lang en als je dan eindelijkt bent ingelogd dan is er (bijna) niemand online en daarna ploppen er verschillende schermpjes achter elkaar omhoog "... heeft zich aangemeld" etc.
En chatten lukt inderdaad niet.

btw: ik zit via Wanadoo ADSL op het internet (misschien dat ze daar een fout hebben)

En ik kom ook uit Twente ;) Daarle! ;) Lucky? Hehe :p

Hier hetzelfde (Enkhuizen, quicknet ) Neem aan dat het overal zo is. :confused:

Nou, ik zit bij tiscali, en een ander weer bij Het Net, en ze hebben allemaal hetzelfde, dus dan zal het wel een fout van MSN zijn.

Okee, het is gratis, maar zo gaat de lol er wel af.....

Greets DJ Twente.

Ps. heb 5 jaar bij lucky gewerkt, echter na een ziekte moest ik er helaas mee stoppen... groeten terug naar Daarle...

Idd zelfde problemen hier! Zal zo wel weer soepel lopen denk ik!

Msn werkt ook niet bij mij,ik krijg ook die zelfde foutmelding te zien.

Tjah, dan moeten we maar ff wachten op die lui bij MSN.
Hopen dat ze het snel fixen!

[offtopic]
Ik ben gister nog bij Lucky geweest :D ;)
Voor de onbekenden onder ons -> Lucky = discotheek = www.lucky.nl
[/offtopic]:D

bij mij hetzelfde probleem wel vervelend als je met je vrouw en zoon die in indonesie op vakantie zijn wilt chatten

Ik zit op ADSL met Skynet (België) en ik heb er ook last van, dacht eerst dat het de firewall van SP2 was, heb ik dat gedeinstalleerd omdat die wat raar deed, blijkbaar dus niks aan de hand. Kan ik sp2 ook nog eens opnieuw installeren.

Intussen werkt MSN weer, dus verder reageren heeft geen nut, maar voor het geval het nog eens voorkomt, dan kan de menigte hier zich gerust stellen dat het niet aan zijn/haar PC ligt....

Greets DJ Twente

Vandaag doet niet,gisteravond leek het erop dat hij het weer deed maar het is vandaag dus weer niet het geval.

Nou, het is nu half vier geweest op 11 Oktober, en ik kan me gewoon aanmelden en ook gewoon chatten. MSN is best aan het klooien, dat is een ding wat zeker is, maar nogmaals, het is gratis, wat verlang je dan?

Greets DJ Twente

Vanmorgen was de msn nog down,maar nu lijkt het inderdaad opgelost.

Ik kan me wel aanmelden bij windowsmessenger maar niet bij msn messenger.
Ik dacht dat daar geen verschil in zat,maar blijkbaar dus wel

Laat ik nu die Windows Messenger eraf hebben gehaald, omdat die teveel "eigen initiatief" toonde, zoals het vanzelf aanmelden en zo......

Maar de Server is echt aan vervanging toe, dit stond er op de site:

--------------------------------------------------------------------------------

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

' !-- Web.Config Configuration File --
' configuration
' system.web
' customErrors mode="Off"/
' /system.web
'/configuration

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

'!-- Web.Config Configuration File --
' configuration
' system.web
' customErrors mode="RemoteOnly"
'defaultRedirect="mycustompage.htm"/
' /system.web
'/configuration

---------------------------------------------------------------------------------

Een hele lap tekst om te vertellen dat iets niet werkt, toch??

Greets DJ Twente

Laatst bewerkt:
Ja idd een hele hap tekst om te vertellen dat iets niet werkt!
Maar windows messenger kan je toch wel gewoon ergens downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan